Pregled bibliografske jedinice broj: 931731
Komunikacija ekološkim simbolima na ambalaži
Komunikacija ekološkim simbolima na ambalaži // Printing & Design 18 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 39-45 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 931731 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija ekološkim simbolima na ambalaži
(Communication with ecological symbols on the packaging)
Autori
Bratić, Diana ; Gajdek, Dea ; Miljković, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Printing & Design 18
/ Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2018, 39-45
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.03.2018. - 17.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ekološki simboli, ambalaža, komunikacija, zeleni marketing
(ecological symbols, packaging, communication, green marketing)
Sažetak
Razvoj zelenog upravljanja i zelenog marketinga utjecao je i na grafičku komunikaciju putem ambalaže. Uz informativne oznake o proizvodu, na ambalaži su sve više zastupljeni ekološki simboli koji govore o njenim ekološkim aspektima. No oni ujedno utječu na odluku o kupnji jer komuniciraju ekološku prihvatljivost i potiču ekološko ponašanje potrošača. Stoga je provedeno znanstveno istraživanje kojim se nastojalo istražiti poznaju li potrošači ekološke simbole na ambalaži, utječu li oni na njihovu kupnju proizvoda ako je proizvod u ekološki prihvatljivoj ambalaži, te kakav je njihov stav o recikliranju. Odgovori ispitanika prikupljeni su putem on-line anketnog upitnika sačinjenog od dva dijela, u prvom dijelu su bili opći podaci o ispitanicima, a u drugom dijelu njihovi stavovi o istraživanoj problematici. Nakon statističke obrade dobivenih rezultata moglo se zaključiti da većina ispitanika ima pozitivan stav prema ekološkoj ambalaži koju ne smatra manje atraktivnom, no za istu ne bi izdvojili više novaca. Također da poznaju ekološke oznake na ambalaži, i da u posljednjih 5 godina više obraćaju pažnju na njih prilikom kupnje proizvoda, te da istu više recikliraju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb,
Sveučilište Sjever, Koprivnica