Pregled bibliografske jedinice broj: 931729
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača // 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
Zagreb, 2014. str. 77-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 931729 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača
(Identity of traditional Drniš dry-cured ham from the aspect of consumenr reaction)
Autori
Vuković, Dijana ; Jurič, Boris ; Ojdenić, Robertino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
/ - Zagreb, 2014, 77-97
ISBN
978-953-57657-3-8
Skup
1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.12.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
autohtoni prehrambeni proizvod ; drniški pršut ; tržišni potencijal ; ponašanje potrošača
(traditional food product ; Drniš dry-cured ham ; market potential ; consumer behaviour)
Sažetak
Zahvaljujući raznolikosti podneblja, klime i povijesnih utjecaja Hrvatska ima mnoštvo prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, među kojima se svojom kvalitetom i tradicijom ističe drniški pršut, koji ima mogućnost postati interesantan gospodarski proizvod. Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju stvorene su pretpostavke razvoja adekvatne strategije kako od regionalnog proizvoda postati dio nacionalnog bogatstva. Drniški pršut na europskom tržištu postaje značajan turistički proizvod određene turističke destinacije i kao takav važan izvozni čimbenik koji promiče hrvatski turistički proizvod. U cilju istraživanja obraditi će se psihološka pozadina konzumacije drniškog pršuta i potrebe potrošača, kao i njihovi motivi i stavovi za tipičnim autohtonim hrvatskim proizvodom. Podaci ukazuju na vrijednost drniškog pršuta, koji treba sačuvati kao specijalitet i specifičnost hrvatske autohtone proizvodnje, te razviti adekvatne marketinške strategije u svrhu njegova pozicioniranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb