Pregled bibliografske jedinice broj: 931719
Istraživanje u nastavi matematike
Istraživanje u nastavi matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 17 (2016), 65; 58-69 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 931719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje u nastavi matematike
(Research in the Teaching of Mathematics)
Autori
Milun, Toni ; Kožul Blaževski, Renata ; Mardešić, Julija
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 17
(2016), 65;
58-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
matematika ; ciljevi ; matematička pismenost ; inteligencija
(mathematics ; goals ; mathematical literacy ; intelligence)
Sažetak
Učenici često postavljaju pitanje Zašto učimo matematiku? Cilj nastave matematike u osnovnoj školi je stjecanje temeljnih matematičkih znanja potrebnih za razumijevanje pojava i zakonitosti u prirodi i društvu, stjecanje osnovne matematičke pismenosti i razvijanje sposobnosti i umijeća rješavanja matematičkih problema (Nastavni plan i program za osnovnu školu, 2006.). Ciljevi učenja matematike su nastavnicima poznati, ali mnogim roditeljima i učenicima nisu. Iako mi profesori često smatramo da je važnost matematike i obrazovanja općenito dovoljno jasna, primjećuje se promjena u percepciji obrazovanja kod učenika i njihovih roditelja. Trend je sve većeg stavljanja naglaska na ocjene, a sve manjeg na stečeno znanje.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Visoko učilište Algebra, Zagreb ,
Sveučilište Libertas,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije