Pregled bibliografske jedinice broj: 931716
Istraživanje u nastavi matematike
Istraživanje u nastavi matematike // Zbornik radova 6. kongresa nastavnika matematike / Milin Šipuš, Željka ; Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2014. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 931716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje u nastavi matematike
(Research in the Teaching of Mathematics)
Autori
Milun, Toni ; Kožul Blaževski, Renata ; Mardešić, Julija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik radova 6. kongresa nastavnika matematike
/ Milin Šipuš, Željka ; Soucie, Tanja ; Svedrec, Renata - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2014, 82-82
ISBN
978-953-6862-25-2
Skup
6. Kongres nastavnika matematike
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2014. - 03.07.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
matematika, ciljevi, matematička pismenost, inteligencija
(mathematics, goals, mathematical literacy, intelligence)
Sažetak
Učenici često postavljaju pitanje Zašto učimo matematiku? Cilj nastave matematike u osnovnoj školi je stjecanje temeljnih matematičkih znanja potrebnih za razumijevanje pojava i zakonitosti u prirodi i društvu, stjecanje osnovne matematičke pismenosti i razvijanje sposobnosti i umijeća rješavanja matematičkih problema (Nastavni plan i program za osnovnu školu, 2006.). Ciljevi učenja matematike su nastavnicima poznati, ali mnogim roditeljima i učenicima nisu. Iako mi profesori često smatramo da je važnost matematike i obrazovanja općenito dovoljno jasna, primjećuje se promjena u percepciji obrazovanja kod učenika i njihovih roditelja. Trend je sve većeg stavljanja naglaska na ocjene, a sve manjeg na stečeno znanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Visoko učilište Algebra, Zagreb ,
Sveučilište Libertas,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije