Pregled bibliografske jedinice broj: 931664
Internetsko poslovanje i internetski marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
Internetsko poslovanje i internetski marketing – potreba tekstilnog gospodarstva // Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 222-252
CROSBI ID: 931664 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internetsko poslovanje i internetski marketing – potreba tekstilnog gospodarstva
(Internet business and Internet marketing - requisite for a Textile Economy)
Autori
Novak, Ivan ; Ujević, Darko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Konstrukcija i modno odijevanje s osvrtom na suvremenu maloprodaju
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana
Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
222-252
ISBN
978-953-7105-68-6
Ključne riječi
Internet, e-poslovanje, e-marketing, e-trgovina
(Internet, e-business, e-marketing, e-commerce)
Sažetak
HR. U poglavlju su na detaljan način opisani razvoj Interneta i njegov potencijal te e- poslovanje, e-marketing i e-trgovina. Poglavlje raspravlja o prednostima i nedostacima e- poslovanja, njegovoj rasprostranjenosti i modelima e-poslovanja te trendovima koji pokreću e-poslovanje. U poglavlju je posebno istaknut e- marketing kao suvremeni koncept tržišnog poslovanja. Prikazani su neki opći i ekonomski pokazatelji koji utječu na e-marketing, a obrađene su i prednosti tržišnog koncepta e- marketinga. Poglavlje također obrađuje e- trgovinu i njenu razvijenost, e-tržište te sredstva i načine plaćanja u e-poslovanju. ENG. The chapter describes in detail development of the Internet and its potential and e-business, e-marketing and e-commerce. The chapter discusses about benefits and disadvantages of e- business, about e-business models and its spread and trends that trigger e-business. In the chapter, e-marketing is particularly emphasized as a modern concept of market business. Some general and economic indicators that affect e- marketing are outlined. The benefits of the market concept of e-marketing are also discussed. The chapter also deals with e- commerce and its development, e-market, as well as ways and payments system in e-business.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb