Pregled bibliografske jedinice broj: 931584
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara // Printing&Design2018 / Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 37-37 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 931584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara
(Use of costimographic elements of dual spectrum content in the production of prize games)
Autori
Rajković, Ivan ; Radonić, Dinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Printing&Design2018
/ Žiljak, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2018, 37-37
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
prošireni sadržaj ; InfrareDesign ; dvospektralni tisak ; IRMarketing
(expanded content ; InfrareDesign ; two-spectral printing ; IRMarketing)
Sažetak
U radu su oblikovani kostimografski detalji otisnuti InfrareDesign grafičkom metodom tiska različitog sadržaja za vizualni i blisko infracrveni dio spektra. Uveden je pojam IRMarketing za oznaku svih materijala kreiranih u dvostrukom spektru korištenih za promidžbene svrhe. Izrađene su ulaznice za noćne klubove sa skrivenim informacijama u oku nevidljivom spektru. Uzorci su pričvršćeni na odjeću posjetitelja. Otisnutim ulaznicama posjetitelji ulaze u nagradnu igru tražeći svog «infracrvenog blizanca». Vizualne kamere u zamračenim klubovima ne mogu snimiti tehnički ispravnu sliku. Infracrvene kamere u lošim osvjetlosnim uvjetima snimaju sliku proširenog spektra. Informacije kreirane na kostimografski otisnutim ulaznicama postaju vidljive gledane kroz infracrvene kamere. Oblikovanjem kostimografskih detalja dvostrukog sadržaja izvedeni su novi načini marketinškog komuniciranja sa publikom koja ovim putem spoznaje mogućnosti dvospektralnog prikaza sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija