Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931584

Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara


Rajković, Ivan; Radonić, Dinka
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara // Printing&Design2018 / Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 37-37 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 931584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara
(Use of costimographic elements of dual spectrum content in the production of prize games)

Autori
Rajković, Ivan ; Radonić, Dinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Printing&Design2018 / Žiljak, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2018, 37-37

Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2018.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
prošireni sadržaj ; InfrareDesign ; dvospektralni tisak ; IRMarketing
(expanded content ; InfrareDesign ; two-spectral printing ; IRMarketing)

Sažetak
U radu su oblikovani kostimografski detalji otisnuti InfrareDesign grafičkom metodom tiska različitog sadržaja za vizualni i blisko infracrveni dio spektra. Uveden je pojam IRMarketing za oznaku svih materijala kreiranih u dvostrukom spektru korištenih za promidžbene svrhe. Izrađene su ulaznice za noćne klubove sa skrivenim informacijama u oku nevidljivom spektru. Uzorci su pričvršćeni na odjeću posjetitelja. Otisnutim ulaznicama posjetitelji ulaze u nagradnu igru tražeći svog «infracrvenog blizanca». Vizualne kamere u zamračenim klubovima ne mogu snimiti tehnički ispravnu sliku. Infracrvene kamere u lošim osvjetlosnim uvjetima snimaju sliku proširenog spektra. Informacije kreirane na kostimografski otisnutim ulaznicama postaju vidljive gledane kroz infracrvene kamere. Oblikovanjem kostimografskih detalja dvostrukog sadržaja izvedeni su novi načini marketinškog komuniciranja sa publikom koja ovim putem spoznaje mogućnosti dvospektralnog prikaza sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Ivan Rajković (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Rajković, Ivan; Radonić, Dinka
Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara // Printing&Design2018 / Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2018. str. 37-37 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Rajković, I. & Radonić, D. (2018) Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadržaja u izradi nagradnih igara. U: Žiljak, J. (ur.)Printing&Design2018.
@article{article, author = {Rajkovi\'{c}, Ivan and Radoni\'{c}, Dinka}, editor = {\v{Z}iljak, J.}, year = {2018}, pages = {37-37}, keywords = {pro\v{s}ireni sadr\v{z}aj, InfrareDesign, dvospektralni tisak, IRMarketing}, title = {Upotreba kostimografskih elemenata dvospektralnog sadr\v{z}aja u izradi nagradnih igara}, keyword = {pro\v{s}ireni sadr\v{z}aj, InfrareDesign, dvospektralni tisak, IRMarketing}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rajkovi\'{c}, Ivan and Radoni\'{c}, Dinka}, editor = {\v{Z}iljak, J.}, year = {2018}, pages = {37-37}, keywords = {expanded content, InfrareDesign, two-spectral printing, IRMarketing}, title = {Use of costimographic elements of dual spectrum content in the production of prize games}, keyword = {expanded content, InfrareDesign, two-spectral printing, IRMarketing}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font