Pregled bibliografske jedinice broj: 931580
Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji
Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji // Progressive magazin, 16 (2018), 177; 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 931580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nezadovoljstvo tretmanom i razinom usluge zaposlenika u maloprodaji
(Unhappiness with the treatment and level of retail employee service)
Autori
Renko, Sanda ; Petljak, Kristina
Izvornik
Progressive magazin (1331-7865) 16
(2018), 177;
36-38
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
maloprodaja, starije stanovništvo
(retail, the elderly)
Sažetak
Istraživanje provedeno u sklopu projekta Sveučilišta u Zagrebu "Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje" među hrvatskim potrošačima 2017. godine, pokazalo je da su čistoća prodavaonice, izloženost i dostupnost proizvoda na policama, kao i jednostavan i dobro organiziran raspored unutar prodavaonice ono što čini privlačnu atmosferu jednog prodajnog mjesta za potrošače starije životne dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Istraživanje je provedeno u sklopu projekta Sveučilišta u Zagrebu "Implikacije promjena starosne strukture na kreiranje strategije maloprodaje"
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb