Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931569

Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje


Abičić, Vedran
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 931569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje
(Influence of multimedia content quality on digital marketing campaign success rate)

Autori
Abičić, Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.07

Godina
2016

Stranica
68

Mentor
Mrvac, Nikola

Neposredni voditelj
Bratić, Diana

Ključne riječi
multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, kvaliteta oglasa, tehnički i vizualni parametri, CTR, ROI
(multimedia content, digital advertising, ad quality, technical and visual parmeters, CTR, ROI)

Sažetak
Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja. Aktualna predviđanja ukazuju kako će u budućnosti isti imati sve veću zastupljenost i širu primjenu. Od oblika multimedijskih komuniciranja kroz digitalne kanale svakako valja izdvojiti digitalno oglašavanje, odnosno komunikaciju na relaciji proizvođač – korisnik ili proizvođač – trgovac - korisnik. Zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka je kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan za korisnika i najvažnije – učinkovit. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva. Ista se može očitati kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (eng. Click Through Rate) i povratak investicije, tj. tzv. ROI (eng. Return on Investment) faktore. Ovim radom nastoji se istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete. Manje kvalitetni su oni koji ne udovoljavaju optimalnim tehničkim i vizualnim kriterijima, a oni većeg stupnja kvalitete su oglasi koji idealno zadovoljavaju tehničke i vizualne kriterije. Također istraživao se utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika i na taj način utvrditi utječe li i na koji način kvaliteta statičnih i dinamičkih multimedijskih sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje. Na taj način omogućit će se definiranje grafičkih komunikacija kao jednog od ključnih faktora u cjelokupnom komunikacijskom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)

Avatar Url Nikola Mrvac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Abičić, Vedran
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Abičić, V. (2016) 'Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Abi\v{c}i\'{c}, Vedran}, year = {2016}, pages = {68}, keywords = {multimedijski sadr\v{z}aj, digitalno ogla\v{s}avanje, kvaliteta oglasa, tehni\v{c}ki i vizualni parametri, CTR, ROI}, title = {Utjecaj kvalitete multimedijskog sadr\v{z}aja na uspje\v{s}nost digitalne marketin\v{s}ke kampanje}, keyword = {multimedijski sadr\v{z}aj, digitalno ogla\v{s}avanje, kvaliteta oglasa, tehni\v{c}ki i vizualni parametri, CTR, ROI}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Abi\v{c}i\'{c}, Vedran}, year = {2016}, pages = {68}, keywords = {multimedia content, digital advertising, ad quality, technical and visual parmeters, CTR, ROI}, title = {Influence of multimedia content quality on digital marketing campaign success rate}, keyword = {multimedia content, digital advertising, ad quality, technical and visual parmeters, CTR, ROI}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font