Pregled bibliografske jedinice broj: 931569
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 931569 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kvalitete multimedijskog sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje
(Influence of multimedia content quality on digital marketing campaign success rate)
Autori
Abičić, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.07
Godina
2016
Stranica
68
Mentor
Mrvac, Nikola
Neposredni voditelj
Bratić, Diana
Ključne riječi
multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, kvaliteta oglasa, tehnički i vizualni parametri, CTR, ROI
(multimedia content, digital advertising, ad quality, technical and visual parmeters, CTR, ROI)
Sažetak
Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja. Aktualna predviđanja ukazuju kako će u budućnosti isti imati sve veću zastupljenost i širu primjenu. Od oblika multimedijskih komuniciranja kroz digitalne kanale svakako valja izdvojiti digitalno oglašavanje, odnosno komunikaciju na relaciji proizvođač – korisnik ili proizvođač – trgovac - korisnik. Zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka je kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan za korisnika i najvažnije – učinkovit. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva. Ista se može očitati kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (eng. Click Through Rate) i povratak investicije, tj. tzv. ROI (eng. Return on Investment) faktore. Ovim radom nastoji se istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete. Manje kvalitetni su oni koji ne udovoljavaju optimalnim tehničkim i vizualnim kriterijima, a oni većeg stupnja kvalitete su oglasi koji idealno zadovoljavaju tehničke i vizualne kriterije. Također istraživao se utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika i na taj način utvrditi utječe li i na koji način kvaliteta statičnih i dinamičkih multimedijskih sadržaja na uspješnost digitalne marketinške kampanje. Na taj način omogućit će se definiranje grafičkih komunikacija kao jednog od ključnih faktora u cjelokupnom komunikacijskom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb