Pregled bibliografske jedinice broj: 931567
Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama
Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 931567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama
(Digital marketing communication on social networks)
Autori
Kuntić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2017
Stranica
39
Mentor
Matijević, Mile
Neposredni voditelj
Bratić, Diana
Ključne riječi
digitalna marketinška komunikacija, brend, marketinški miks, oglašavanje, društvene mreže
(digital marketing strategy, communication, brand, marketing mix, advertising, social media)
Sažetak
U današnjem svijetu oglašavanja digitalna, odnosno on-line komunikacija je postala nezaobilazni dio marketinške strategije svake tržišno orijentirane tvrtke, udruge, ili marke proizvoda (eng. branda). Također, istraživanja pokazuju da danas gotovo sve ciljne skupine potencijalnih potrošača na internetu provode više od nekoliko sati dnevno, a sve je veća i popularnost društvenih mreža. Stoga se u ovom završnom radu obrađuje komunikacijska strategija na društvenim mrežama na primjeru dvije konkurentne multi-brand trgovine obuće. Nakon recentne analize tržišta (analiza proizvoda, cijena, trgovina i online trgovina) te oglašavanja, analizira se korištenje društvenih mreža u Hrvatskoj (važnost i navike korištenja, konzumacija medija, trendovi u digitalnoj komunikaciji, predviđanja). Analiza digitalne marketinške strategije konkurenata na društvenim mrežama potkrijepljena je upitnikom usmjerenim na kupce kojim se ispituje njihov stav o digitalnoj komunikaciji, usporedba komunikacije konkurenata i utjecaj komunikacije na kupnju, a koji pokazuje da digitalna marketinška strategija analiziranih prodavaonica nije potpuna. Nakon analize dobivenih rezultata u zaključku se navode preporuke i smjernice za unaprjeđenje digitalne marketinške strategije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb