Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931567

Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama


Kuntić, Mirna
Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 931567 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama
(Digital marketing communication on social networks)

Autori
Kuntić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.09

Godina
2017

Stranica
39

Mentor
Matijević, Mile

Neposredni voditelj
Bratić, Diana

Ključne riječi
digitalna marketinška komunikacija, brend, marketinški miks, oglašavanje, društvene mreže
(digital marketing strategy, communication, brand, marketing mix, advertising, social media)

Sažetak
U današnjem svijetu oglašavanja digitalna, odnosno on-line komunikacija je postala nezaobilazni dio marketinške strategije svake tržišno orijentirane tvrtke, udruge, ili marke proizvoda (eng. branda). Također, istraživanja pokazuju da danas gotovo sve ciljne skupine potencijalnih potrošača na internetu provode više od nekoliko sati dnevno, a sve je veća i popularnost društvenih mreža. Stoga se u ovom završnom radu obrađuje komunikacijska strategija na društvenim mrežama na primjeru dvije konkurentne multi-brand trgovine obuće. Nakon recentne analize tržišta (analiza proizvoda, cijena, trgovina i online trgovina) te oglašavanja, analizira se korištenje društvenih mreža u Hrvatskoj (važnost i navike korištenja, konzumacija medija, trendovi u digitalnoj komunikaciji, predviđanja). Analiza digitalne marketinške strategije konkurenata na društvenim mrežama potkrijepljena je upitnikom usmjerenim na kupce kojim se ispituje njihov stav o digitalnoj komunikaciji, usporedba komunikacije konkurenata i utjecaj komunikacije na kupnju, a koji pokazuje da digitalna marketinška strategija analiziranih prodavaonica nije potpuna. Nakon analize dobivenih rezultata u zaključku se navode preporuke i smjernice za unaprjeđenje digitalne marketinške strategije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (mentor)

Avatar Url Mile Matijević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuntić, Mirna
Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kuntić, M. (2017) 'Digitalna marketinška komunikacija na društvenim mrežama', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunti\'{c}, Mirna}, year = {2017}, pages = {39}, keywords = {digitalna marketin\v{s}ka komunikacija, brend, marketin\v{s}ki miks, ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Digitalna marketin\v{s}ka komunikacija na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, keyword = {digitalna marketin\v{s}ka komunikacija, brend, marketin\v{s}ki miks, ogla\v{s}avanje, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kunti\'{c}, Mirna}, year = {2017}, pages = {39}, keywords = {digital marketing strategy, communication, brand, marketing mix, advertising, social media}, title = {Digital marketing communication on social networks}, keyword = {digital marketing strategy, communication, brand, marketing mix, advertising, social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font