Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931564

Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže


Kraljević, Domagoj
Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 931564 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže
(The role of a promotional activities in shaping a sales packaging)

Autori
Kraljević, Domagoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2016

Stranica
45

Mentor
Lajić, Branka

Neposredni voditelj
Bratić, Diana

Ključne riječi
prodajna ambalaža, marketing miks, informacija, promocija, grafički dizajn
(sales packaging, marketing mix, information, promotion, graphic design)

Sažetak
Ambalažu karakteriziraju različite funkcije kao što su zaštitna, distribucijska, prodajna, uporabna i ekonomska uloga od kojih svaka ima svoju određenu važnost. Ambalaža je vrlo važna komponenta marketinga jer može potaknuti prepoznavanje branda i prodaje. Omogućuje prepoznavanje proizvoda na prodajnom mjestu i komunikaciju s kupcima, svojim vizualnim izgledom privlači pozornost potrošača i omogućava merchandising proizvoda, odnosno aktivnu promociju proizvoda na prodajnom mjestu i razlikovanje od istovrsnih proizvoda. Time će potaknuti potrošača krajnjem koraku, tj. kupnji. Na ambalaži se mogu istaknuti promocijski tekstovi i slike, može sadržavati upute s propagandnom porukom za proizvod i poruku o ostalim proizvodima proizvođača. Kod grafičkog dizajna ambalaže bitan je izbor boja, veličina slova, vrsta slova, čitljivost i na kraju sve to mora biti usklađeno da privuče pažnju, zadrži pažnju i pozove na kupovinu. Provedenim istraživanjem utvrdilo se kako krajnji potrošači smatraju da informativne aktivnosti na ambalaži nemaju veliki utjecaj na samu prodaju proizvoda. Za razliku od informativnih aktivnosti, promotivne aktivnosti imaju veliki značaj na kupovinu određenog proizvoda. Od glavnih elemenata ambalaže očekuje se da štiti sam proizvod i da je jednostavna za rukovati. Iako dizajn ambalaže nije među važnijim elementima ambalaže, on ima veliki utjecaj na samu prodaju proizvoda, jer će velika većina ispitanika kupiti proizvod na temelju dizajna. Iznenađujući je rezultat da ambalaža nema gotovo nikakav utjecaj na ponovnu kupovinu proizvoda. To se može objasniti time da će ambalaža i promotivne poruke na njoj potaknuti kupca na kupovinu proizvoda, ali da će ih kvaliteta proizvoda morati zadržati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branka Lajić (mentor)

Avatar Url Diana Bratić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kraljević, Domagoj
Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Kraljević, D. (2016) 'Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambalaže', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kraljevi\'{c}, Domagoj}, year = {2016}, pages = {45}, keywords = {prodajna ambala\v{z}a, marketing miks, informacija, promocija, grafi\v{c}ki dizajn}, title = {Uloga promotivnih aktivnosti u oblikovanju prodajne ambala\v{z}e}, keyword = {prodajna ambala\v{z}a, marketing miks, informacija, promocija, grafi\v{c}ki dizajn}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kraljevi\'{c}, Domagoj}, year = {2016}, pages = {45}, keywords = {sales packaging, marketing mix, information, promotion, graphic design}, title = {The role of a promotional activities in shaping a sales packaging}, keyword = {sales packaging, marketing mix, information, promotion, graphic design}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font