Pregled bibliografske jedinice broj: 931314
Inteligencija opskrbnog lanca u funkciji razvoja hotelsko-turističkog poduzeća
Inteligencija opskrbnog lanca u funkciji razvoja hotelsko-turističkog poduzeća // XXII. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2015. / Plenković, Mario ; Toplak, Ludvik ; Galičić, Vlado (ed). (ur.).
Opatija : Maribor: : Međunarodna federacija komunikoloških društava ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europea - Europski centar Maribor, 2015. str. 435-443 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 931314 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inteligencija opskrbnog lanca u funkciji razvoja hotelsko-turističkog poduzeća
(Supply chain intelligence in the development of hotel and tourism companies)
Autori
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XXII. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2015.
/ Plenković, Mario ; Toplak, Ludvik ; Galičić, Vlado (ed). - Opatija : Maribor : : Međunarodna federacija komunikoloških društava ; Hrvatsko komunikološko društvo ; Alma Mater Europea - Europski centar Maribor, 2015, 435-443
ISBN
978-953-6226-31-3
Skup
XXII. međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2015.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2015. - 30.06.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inteligencija opskrbnog lanca, informacije, znanje, lanac vrijednosti, hotelsko-turističko poduzeće.
(supply chain intelligence, information, knowledge, value chain, hotel-tourist enterprise.)
Sažetak
Rad definira značaj inteligencije opskrbnog lanca u generiranju ključnih informacija i znanja o dobavljačima u užem smislu i o svim stakeholderima u širem smislu u funkciji optimalizacije posebnih poslovnih politika i lanca vrijednosti. Analizira načine prikupljanja podataka i njihove transformacije u informacije i znanje u cilju generiranja dodane vrijednosti. Sinergija inteligencije opskrbnog lanca, klijentske i kompetitivne inteligencije mora rezultirati poslovnim odlukama temeljenim na znanju koje ima najveću mogućnost uspjeha u dinamičkom okruženju. U rekoncepciji razvoja, temeljenoj na sinergiji inoviranja poslovnih politika i strategija, primat preuzimaju znanje i informacije koje valorizirajući resursnu osnovu, na temelju održivog i odgovornog razvoja, moraju prerasti u konkurentske prednosti XXI. stoljeća temeljene na inovacijama. Rad predlaže i argumentira konkretne prijedloge razvoja inteligencije opskrbnog lanca hotelsko- turističkog poduzeća kao preduvjeta optimalizacije logističkih procesa temeljene na znanju i informacijama i otvara pitanja anticipiranja budućih promjena na sve turbulentnijem turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
13.03.1.2.01.1.
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija