Pregled bibliografske jedinice broj: 931235
Analiza izučavanja održivog razvoja na sveučilištima u Republici Hrvatskoj
Analiza izučavanja održivog razvoja na sveučilištima u Republici Hrvatskoj // Management and Safety / Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Europsko društvo inženjera sigurnosti (ESSE), 2016. str. 211-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 931235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza izučavanja održivog razvoja na sveučilištima u Republici Hrvatskoj
(Analysis of education for sustainable development at universities in the Republic of Croatia)
Autori
Cegur Radović, Tihana ; Varičak, Ivana ; Smajla, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Management and Safety
/ Taradi, Josip - Zagreb : Europsko društvo inženjera sigurnosti (ESSE), 2016, 211-219
ISBN
978-953-58000-4-0
Skup
11th International Conference „Management and Safety“ M&S 2016
Mjesto i datum
Vrnjačka Banja, Srbija, 10.06.2016. - 11.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
održivi razvoj, obrazovanje, sveučilište
(sustainable development, education, high education)
Sažetak
Održivi razvoj je postao vodeća paradigma nastala krajem 20. stoljeća kada je shvaćeno da ekonomski rast negativno djeluje na prirodnu ravnotežu i društvene sadržaje iako mu je deklarirani cilj razvoj gospodarstva i društva. Najpoznatija definicija je definicija Svjetske komisije za okoliš i razvoj (World Commission on Environment and Development – WCED) koja je iznesena 1987. godine u izvješću „Our Common Future“, poznatijem pod nazivom „izvješće Brundtland“ prema kojem je održivi razvoj onaj razvoj koji zadovoljava potrebe današnjih generacija bez smanjivanja mogućnosti zadovoljenja potreba budućih generacija. Europska unija se već nekoliko desetljeća zalaže za održivi razvoj, a nova strategija Europa 2020 je strategija za pametan, održiv i uključiv razvoj svih zemalja Europske unije. Iz navedenog je vidljivo koliki značaj Europska unija pridaje upravo održivom razvoju. S obzirom na značaj održivog razvoja važno je da on postane predmet izučavanja na svim razinama obrazovanja, a osobito na tercijarnoj razini. Predmet ovog rada je istražiti nastavne planove sveučilišta u Republici Hrvatskoj sa ciljem analize mjere u kojoj se održivi razvoj izučava te postoje li cjeloviti interdisciplinarni programi koji se bave ovom problematikom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu