Pregled bibliografske jedinice broj: 93097
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja // 4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 81-95 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 93097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja
(Relation with peers and behavior in school in children with special needs after education of teachers)
Autori
Žic, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova
/ Đurek, Vesna - Zagreb : Savez društava defektologa Hrvatske, 2002, 81-95
Skup
Međunarodni seminar Kvalitete života osoba s posebnim potrebama (4 ; 2002)
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 16.05.2002. - 18.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Inkluzija; učenici s posebnim potrebama; vršnjaci; edukacija učitelja
(Inclusion; children with special needs; peers education of teachers)
Sažetak
Tijekom jedne akademske godine provedena je "Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama". Predmet ovog istraživanja je analizirati utjecaj edukacije učitelja na učenikovo percipirano ponašanje u školi, odnos s vršnjacima i prihvaćanje od strane kolega. Uzorak uključuje učenike s posebnim potrebama(N 55)oba spola, između 7 i 15 godina koji pohađaju redovne osnovne škole. Posebne potrebe u ovom istraživanju odnose se na djecu koja imaju probleme s vještinama učenja. Primjenjen je Behavior Rating Profile-2 (Brown and Hammill, 1990).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013001
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Anamarija Žic-Ralić
(autor)