Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 93097

Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja


Žic, Anamarija
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja // 4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 81-95 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 93097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja
(Relation with peers and behavior in school in children with special needs after education of teachers)

Autori
Žic, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna - Zagreb : Savez društava defektologa Hrvatske, 2002, 81-95

Skup
Međunarodni seminar Kvalitete života osoba s posebnim potrebama (4 ; 2002)

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 16.05.2002. - 18.05.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Inkluzija; učenici s posebnim potrebama; vršnjaci; edukacija učitelja
(Inclusion; children with special needs; peers education of teachers)

Sažetak
Tijekom jedne akademske godine provedena je "Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama". Predmet ovog istraživanja je analizirati utjecaj edukacije učitelja na učenikovo percipirano ponašanje u školi, odnos s vršnjacima i prihvaćanje od strane kolega. Uzorak uključuje učenike s posebnim potrebama(N 55)oba spola, između 7 i 15 godina koji pohađaju redovne osnovne škole. Posebne potrebe u ovom istraživanju odnose se na djecu koja imaju probleme s vještinama učenja. Primjenjen je Behavior Rating Profile-2 (Brown and Hammill, 1990).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Anamarija Žic-Ralić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žic, Anamarija
Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja // 4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova / Đurek, Vesna (ur.).
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2002. str. 81-95 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Žic, A. (2002) Odnosi s vršnjacima i ponašanje u školi učenika s posebnim potrebama nakon edukacije učitelja. U: Đurek, V. (ur.)4. međunarodni seminar Kvaliteta života osoba s posebnim potrebama : zbornik radova.
@article{article, author = {\v{Z}ic, Anamarija}, editor = {\DJurek, V.}, year = {2002}, pages = {81-95}, keywords = {Inkluzija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, vr\v{s}njaci, edukacija u\v{c}itelja}, title = {Odnosi s vr\v{s}njacima i pona\v{s}anje u \v{s}koli u\v{c}enika s posebnim potrebama nakon edukacije u\v{c}itelja}, keyword = {Inkluzija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, vr\v{s}njaci, edukacija u\v{c}itelja}, publisher = {Savez dru\v{s}tava defektologa Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}ic, Anamarija}, editor = {\DJurek, V.}, year = {2002}, pages = {81-95}, keywords = {Inclusion, children with special needs, peers education of teachers}, title = {Relation with peers and behavior in school in children with special needs after education of teachers}, keyword = {Inclusion, children with special needs, peers education of teachers}, publisher = {Savez dru\v{s}tava defektologa Hrvatske}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font