Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930931

Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina


Frantal, Adrijana
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 930931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina
(Methodical activities for development of prereading skills)

Autori
Frantal, Adrijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.07

Godina
2017

Stranica
61

Mentor
Kolar Billege, Martina

Ključne riječi
početno čitanje i pisanje
(initial reading and writing)

Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati važnost djetetove okoline i nasljeđa za učenje čitanja kao i važnost aktivnosti koje se s djetetom provode da bi dijete lakše naučilo čitati. Također se žele prikazati neke igrolike aktivnosti koje će pomoći odgojiteljima i roditeljima kako bi mogli kroz igru razvijati djetetove čitalačke i govorne sposobnosti. Predčitačke vještine su vještine i znanja koje omogućavaju lako i brzo čitanje s razumijevanjem. Sagledava se suvremeno razumijevanje čitanja i učenja čitanja kao i unutarnji i vanjski preduvjeti koji određuju čitanje. Rad prikazuje kako potaći dijete da zavoli čitanje i kojim se teškoćama u čitanju dijete može susresti. Nakon toga se može vidjeti koju ulogu imaju matične znanosti pri učenju hrvatskoga jezika i koju ulogu ima igra u djetetovom životu kao i igrolike aktivnosti s kojima možemo potaknuti dijete na čitanje. Kao što i igra ima važnu ulogu u djetetovom životu tako ima i malešnica. Na kraju rada se može susresti s istraživanjima koja ispituju dječje poznavanje slova u vrtiću kao i predvještine čitanja učenika u prvom razredu osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Frantal, Adrijana
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Frantal, A. (2017) 'Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Frantal, Adrijana}, year = {2017}, pages = {61}, keywords = {po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje}, title = {Igrolike aktivnosti kao metodi\v{c}ki poticaj za razvoj pred\v{c}ita\v{c}kih vje\v{s}tina}, keyword = {po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Frantal, Adrijana}, year = {2017}, pages = {61}, keywords = {initial reading and writing}, title = {Methodical activities for development of prereading skills}, keyword = {initial reading and writing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font