Pregled bibliografske jedinice broj: 930931
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 930931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igrolike aktivnosti kao metodički poticaj za razvoj predčitačkih vještina
(Methodical activities for development of prereading skills)
Autori
Frantal, Adrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2017
Stranica
61
Mentor
Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
početno čitanje i pisanje
(initial reading and writing)
Sažetak
Cilj ovoga rada je prikazati važnost djetetove okoline i nasljeđa za učenje čitanja kao i važnost aktivnosti koje se s djetetom provode da bi dijete lakše naučilo čitati. Također se žele prikazati neke igrolike aktivnosti koje će pomoći odgojiteljima i roditeljima kako bi mogli kroz igru razvijati djetetove čitalačke i govorne sposobnosti. Predčitačke vještine su vještine i znanja koje omogućavaju lako i brzo čitanje s razumijevanjem. Sagledava se suvremeno razumijevanje čitanja i učenja čitanja kao i unutarnji i vanjski preduvjeti koji određuju čitanje. Rad prikazuje kako potaći dijete da zavoli čitanje i kojim se teškoćama u čitanju dijete može susresti. Nakon toga se može vidjeti koju ulogu imaju matične znanosti pri učenju hrvatskoga jezika i koju ulogu ima igra u djetetovom životu kao i igrolike aktivnosti s kojima možemo potaknuti dijete na čitanje. Kao što i igra ima važnu ulogu u djetetovom životu tako ima i malešnica. Na kraju rada se može susresti s istraživanjima koja ispituju dječje poznavanje slova u vrtiću kao i predvještine čitanja učenika u prvom razredu osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti