Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930929

Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu


Hranilović, Andrea
Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 930929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu
(The pedagogical concept of Marja Montessori in a contemporary methodical context)

Autori
Hranilović, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.07

Godina
2017

Stranica
52

Mentor
Kolar Billege, Martina

Ključne riječi
suvremeni metodički kontekst, pedagoška koncepcija Marije Montessori, suvremenost, aktivno dijete, suvremena slika djeteta
(The pedagogical concept of Mary Montessori in a contemporary methodical context)

Sažetak
Montessori sustav obrazovanja jest svjetski priznata pedagoška koncepcija duge tradicije. Mnogo godina se smatrala pedagogijom isključivo za djecu s posebnim potrebama. Danas se mišljenje promijenilo, pokazuje se velik interes za nju i predmet je brojnih istraživanja. Naglašavanjem djeteta kao aktivnog i slobodnog bića, za razliku od ostalih pedagogija, Montessori ispunjava stvarne, trenutačne potrebe djece te dopušta rast njihove osobnosti. Pokušamo li analizirati temeljne pedagoške i didaktičke odrednice pedagogije, uvidjet ćemo prije svega slobodu izbora, individualizaciju i aktualan razvojni stupanj. Uključujući empirijske, racionalne i duhovne aspekte, dijete je subjekt (akter) vlastitoga razvoja i na tom stavu počiva suvremena slika djeteta. Uviđanjem kontinuiranog rasta i razvoja djetinjstva, područje ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja je pogodno tlo za rađanje novih ideja. Samim time se odbacuju kontroverze suvremenosti pedagoške koncepcije u 19. st. i sada. Pedagoški koncepti sastavnica su odgojno- obrazovnih znanosti koje uz matičnu znanost u metodičkom kontekstu omogućuju izbor najpovoljnijih postupaka za koncipiranje i praktično izvođenje nastavnoga procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hranilović, Andrea
Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Hranilović, A. (2017) 'Pedagoška koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodičkom kontekstu', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hranilovi\'{c}, Andrea}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {suvremeni metodi\v{c}ki kontekst, pedago\v{s}ka koncepcija Marije Montessori, suvremenost, aktivno dijete, suvremena slika djeteta}, title = {Pedago\v{s}ka koncepcija Marije Montessori u suvremenom metodi\v{c}kom kontekstu}, keyword = {suvremeni metodi\v{c}ki kontekst, pedago\v{s}ka koncepcija Marije Montessori, suvremenost, aktivno dijete, suvremena slika djeteta}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hranilovi\'{c}, Andrea}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {The pedagogical concept of Mary Montessori in a contemporary methodical context}, title = {The pedagogical concept of Marja Montessori in a contemporary methodical context}, keyword = {The pedagogical concept of Mary Montessori in a contemporary methodical context}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font