Pregled bibliografske jedinice broj: 930916
Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova
Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 930916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspjeh učenika četvrtih razreda u pronalaženju, tumačenju i objedinjavanju podataka u tekstovima raznih funkcionalnih stilova
(Fourth grade students' success in finding, interpreting, and unifying data in texts of various functional styles)
Autori
Lavrnja, Oria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2017
Stranica
53
Mentor
Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
nastava hrvatskoga jezika, funkcionalni stilovi, metodički predložak
(Croatian language teaching, functional styles, methodical template)
Sažetak
Čitalačkoj se pismenosti u suvremenom društvu pridaje osobita pozornost. U školskom sustavu u Republici Hrvatskoj učenike se opismenjuje uglavnom na metodičkim predlošcima koji su pisani književnoumjetničkim stilom. U radu smo željeli ispitati postoji li razlika u uspjehu učenika u odgovaranju na pitanja pronalaženja, tumačenja i objedinjavanja podataka uz metodičke predloške književnoumjetničkog, znanstveno-popularnog i novinarskog stila. Rezultati pokazuju da su učenici najuspješniji u rješavanju zadataka pronalaženja, potom tumačenja, a najmanje uspješni u zadatcima objedinjavanja podataka. Djevojčice su uspješnije od dječaka u rješavanju pojedine vrste zadatka, kao i kod književnoumjetničkog i znanstvenog teksta gdje postižu više rezultate. Učenici iz Zagreba i Siska jednako su uspješni u sve tri vrste zadataka, dok su učenici iz Zagreba uspješniji od učenika iz Siska pri rješavanju zadataka na književnoumjetničkom tekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti