Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930892

Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima


Šestanović Jurašinović, Ivana
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 930892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima
(The differences in the initial state of speech development of pre-school children regarding the exposure to methodic stimulants)

Autori
Šestanović Jurašinović, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.12

Godina
2017

Stranica
40

Mentor
Kolar Billege, Martina

Ključne riječi
govorni razvoj, predškolska dob, metodički poticaj
(speech development, pre-school age, methodical stimulants)

Sažetak
Diplomski rad o temi Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima prikazuje teorijske postavke usvajanja govorenoga modaliteta jezika u ranom i predškolskom razdoblju. Na temelju spoznaja o važnosti utjecaja metodički osmišljenih aktivnosti na dječji jezični razvoj, ispitali smo razlike u govornom razvoju djece koja su bila uključena u dječji vrtić od rane dobi i djece koja su uključena tek u predškolskom periodu (N = 25). Rezultati dobiveni ovim inicijalnim istraživanjem ukazuju na to da su djeca koja su uključena tek u predškolski program bila uspješnija u glasovnoj analizi i sintezi. To je moguće objasniti pretpostavkom da su u obiteljskom okruženju bili više uključeni u veći broj individualnih komunikacijskih situacija govorenja i slušanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šestanović Jurašinović, Ivana
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Šestanović Jurašinović, I. (2017) 'Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}estanovi\'{c} Jura\v{s}inovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {40}, keywords = {govorni razvoj, pred\v{s}kolska dob, metodi\v{c}ki poticaj}, title = {Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece pred\v{s}kolske dobi s obzirom na izlo\v{z}enost metodi\v{c}kim poticajima}, keyword = {govorni razvoj, pred\v{s}kolska dob, metodi\v{c}ki poticaj}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}estanovi\'{c} Jura\v{s}inovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {40}, keywords = {speech development, pre-school age, methodical stimulants}, title = {The differences in the initial state of speech development of pre-school children regarding the exposure to methodic stimulants}, keyword = {speech development, pre-school age, methodical stimulants}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font