Pregled bibliografske jedinice broj: 930892
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 930892 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima
(The differences in the initial state of speech development of pre-school children regarding the exposure to methodic stimulants)
Autori
Šestanović Jurašinović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.12
Godina
2017
Stranica
40
Mentor
Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
govorni razvoj, predškolska dob, metodički poticaj
(speech development, pre-school age, methodical stimulants)
Sažetak
Diplomski rad o temi Razlike u inicijalnom stanju govornog razvoja djece predškolske dobi s obzirom na izloženost metodičkim poticajima prikazuje teorijske postavke usvajanja govorenoga modaliteta jezika u ranom i predškolskom razdoblju. Na temelju spoznaja o važnosti utjecaja metodički osmišljenih aktivnosti na dječji jezični razvoj, ispitali smo razlike u govornom razvoju djece koja su bila uključena u dječji vrtić od rane dobi i djece koja su uključena tek u predškolskom periodu (N = 25). Rezultati dobiveni ovim inicijalnim istraživanjem ukazuju na to da su djeca koja su uključena tek u predškolski program bila uspješnija u glasovnoj analizi i sintezi. To je moguće objasniti pretpostavkom da su u obiteljskom okruženju bili više uključeni u veći broj individualnih komunikacijskih situacija govorenja i slušanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti