Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930851

Poslovni aspekti trgovine


Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)


CROSBI ID: 930851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovni aspekti trgovine
(Managerial Aspects of Retail Trade)

Urednik/ci
Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2018

Stranica
201

ISBN
978-953-346-055-0

Ključne riječi
trgovina ; upravljanje ; maloprodaja ; kvaliteta ; opskrbni lanac ; marke
(trade ; management ; retailing ; quality ; supply chain ; brands)

Sažetak
U knjizi je riječ o više područja trgovinskog i maloprodajnog poslovanja, međutim, autori ističu izučavanje različitih promjena i perspektiva koje obilježavaju suvremenu trgovinu. Bio je cilj obuhvatiti, na jednom mjestu, važne poslovne aspekte trgovaca koji mogu pomoći ne samo znanstvenicima i studentima, nego pružiti nova znanja i stručnjacima iz prakse nužna kod unaprjeđenja postojećih i inovacije poslovnih modela na tržištu. Odabrane su teme iz područja menadžmenta kvalitetom, upravljanja trgovačkim markama, elektroničke trgovine, opskrbnog lanca, ljudskih resursa, društveno-odgovornog poslovanja, te nekih novih trendova kao što su socijalne prodavaonice i programi lojalnosti. Prvo poglavlje pod naslovom “Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta” inspiriralo je uredništvo na ovu knjigu i u njemu su predstavljeni neki novi pogledi na razvoj maloprodaje

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Knjiga se sastoji od sljedećih 12 poglavlja: Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta (Dario Dunković, Tomislav Baković i Ivan Kovač), Primjena principa upravljanja kvalitetom u opskrbnim lancima (Tomislav Baković, Ines Dužević i Tonći Lazibat), Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo (Nikola Knego), Značenje i važnost elektroničke trgovine u suvremenom gospodarstvu (Ivan Kovač i Antonia Brdarić), Važnost razmjene informacija u upravljanju opskrbnim lancem (Sanda Renko i Daniel Popović), Perspektive radne snage u hrvatskoj trgovini (Dario Dunković i Ivona Bernat), Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe (Kristina Petljak, Ivana Štulec i Sanda Renko), Pregled društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji hrane (Tonći Lazibat, Tomislav Baković i Mate Damić), Konkurentska prednost poduzeća u kriznim vremenima kroz upravljanje lancem opskrbe (Helena Nikolić i Maja Daraboš Longin), Socijalna samoposluga Rijeka kao socijalna inovacija u distribuciji hrane (Ivana Marić, Blaženka Knežević i Dario Džambo), Uloga i važnost špeditera u lancu opskrbe (Jadranka Bendeković, Dora Naletina i Marko Gotovac) i Uvid u programe lojalnosti u Hrvatskoj (Ivona Bačelić Grgić i Petra Škrobot).



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (urednik)

Avatar Url Tomislav Baković (urednik)

Avatar Url Ivan Kovač (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
Dunković, D., Kovač, I. & Baković Tomislav (ur.) (2018) Poslovni aspekti trgovine. Zagreb, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, year = {2018}, pages = {201}, keywords = {trgovina, upravljanje, maloprodaja, kvaliteta, opskrbni lanac, marke}, isbn = {978-953-346-055-0}, title = {Poslovni aspekti trgovine}, keyword = {trgovina, upravljanje, maloprodaja, kvaliteta, opskrbni lanac, marke}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2018}, pages = {201}, keywords = {trade, management, retailing, quality, supply chain, brands}, isbn = {978-953-346-055-0}, title = {Managerial Aspects of Retail Trade}, keyword = {trade, management, retailing, quality, supply chain, brands}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font