Pregled bibliografske jedinice broj: 930851
Poslovni aspekti trgovine
Poslovni aspekti trgovine / Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković Tomislav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 930851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni aspekti trgovine
(Managerial Aspects of Retail Trade)
Urednik/ci
Dunković, Dario ; Kovač, Ivan ; Baković Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Stranica
201
ISBN
978-953-346-055-0
Ključne riječi
trgovina ; upravljanje ; maloprodaja ; kvaliteta ; opskrbni lanac ; marke
(trade ; management ; retailing ; quality ; supply chain ; brands)
Sažetak
U knjizi je riječ o više područja trgovinskog i maloprodajnog poslovanja, međutim, autori ističu izučavanje različitih promjena i perspektiva koje obilježavaju suvremenu trgovinu. Bio je cilj obuhvatiti, na jednom mjestu, važne poslovne aspekte trgovaca koji mogu pomoći ne samo znanstvenicima i studentima, nego pružiti nova znanja i stručnjacima iz prakse nužna kod unaprjeđenja postojećih i inovacije poslovnih modela na tržištu. Odabrane su teme iz područja menadžmenta kvalitetom, upravljanja trgovačkim markama, elektroničke trgovine, opskrbnog lanca, ljudskih resursa, društveno-odgovornog poslovanja, te nekih novih trendova kao što su socijalne prodavaonice i programi lojalnosti. Prvo poglavlje pod naslovom “Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta” inspiriralo je uredništvo na ovu knjigu i u njemu su predstavljeni neki novi pogledi na razvoj maloprodaje
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Knjiga se sastoji od sljedećih 12 poglavlja: Trendovi razvoja maloprodajnog menadžmenta (Dario Dunković, Tomislav Baković i Ivan Kovač), Primjena principa upravljanja kvalitetom u opskrbnim lancima (Tomislav Baković, Ines Dužević i Tonći Lazibat), Kvaliteta u funkciji održivog razvoja trgovine na malo (Nikola Knego), Značenje i važnost elektroničke trgovine u suvremenom gospodarstvu (Ivan Kovač i Antonia Brdarić), Važnost razmjene informacija u upravljanju opskrbnim lancem (Sanda Renko i Daniel Popović), Perspektive radne snage u hrvatskoj trgovini (Dario Dunković i Ivona Bernat), Trgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe (Kristina Petljak, Ivana Štulec i Sanda Renko), Pregled društveno odgovornog poslovanja u maloprodaji hrane (Tonći Lazibat, Tomislav Baković i Mate Damić), Konkurentska prednost poduzeća u kriznim vremenima kroz upravljanje lancem opskrbe (Helena Nikolić i Maja Daraboš Longin), Socijalna samoposluga Rijeka kao socijalna inovacija u distribuciji hrane (Ivana Marić, Blaženka Knežević i Dario Džambo), Uloga i važnost špeditera u lancu opskrbe (Jadranka Bendeković, Dora Naletina i Marko Gotovac) i Uvid u programe lojalnosti u Hrvatskoj (Ivona Bačelić Grgić i Petra Škrobot).
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb