Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930823

Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika


Mikić Čolić, Ana
Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 46 (2017), 1-2; 5-22 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 930823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika
(The role of affective factors in the intensive learning of Croatian as a foreign language)

Autori
Mikić Čolić, Ana

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 46 (2017), 1-2; 5-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
stavovi, motivacija, afektivni činitelji, intenzivno učenje hrvatskoga kao stranog jezika
(attitudes, motivation, affective factors, intensive learning of Croatian as a foreign language)

Sažetak
Motivacija za učenje stranoga jezika, kao složen i apstraktan koncept (Dörnyei, 2001b: 1), određuje se najčešće na temelju dvije skupine činitelja koji proizlaze iz ciljeva učenja stranih jezika: integrativnih i instrumentalnih. Osim navedenih, naglašava se i važnost afektivnih činitelja u učenju stranoga jezika koji se ponajprije odnose na okruženje za učenje, odnosno stavove polaznika spram nastavnoga plana i programa, nastavnikovu osobnost, ponašanje, metode i stil poučavanja, ugodnu atmosferu na nastavi te obilježja same skupine polaznika. Polazište je ovoga rada pretpostavka da su upravo afektivni činitelji presudni za uspjeh u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Da bi se pretpostavka provjerila, provedeno je istraživanje među polaznicima iz Poljske, Njemačke, Francuske, Češke, Španjolske i Finske (26 ispitanika) koji su na Filozofskom fakultetu u Osijeku pohađali intenzivne tečajeve hrvatskoga jezika. Istraživanjem su provjereni stavovi polaznika prema jezičnoj razini tečaja te prema okruženju za učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Mikić Čolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mikić Čolić, Ana
Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 46 (2017), 1-2; 5-22 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Mikić Čolić, A. (2017) Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 46 (1-2), 5-22.
@article{article, author = {Miki\'{c} \v{C}oli\'{c}, Ana}, year = {2017}, pages = {5-22}, keywords = {stavovi, motivacija, afektivni \v{c}initelji, intenzivno u\v{c}enje hrvatskoga kao stranog jezika}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {46}, number = {1-2}, issn = {0351-0840}, title = {Uloga afektivnih \v{c}initelja u intenzivnom u\v{c}enju hrvatskoga kao stranog jezika}, keyword = {stavovi, motivacija, afektivni \v{c}initelji, intenzivno u\v{c}enje hrvatskoga kao stranog jezika} }
@article{article, author = {Miki\'{c} \v{C}oli\'{c}, Ana}, year = {2017}, pages = {5-22}, keywords = {attitudes, motivation, affective factors, intensive learning of Croatian as a foreign language}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {46}, number = {1-2}, issn = {0351-0840}, title = {The role of affective factors in the intensive learning of Croatian as a foreign language}, keyword = {attitudes, motivation, affective factors, intensive learning of Croatian as a foreign language} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font