Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930594

Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima


Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Galić, Ana
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-312


CROSBI ID: 930594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
(Acceptance of electronic commerce for the purchase of fashion products among female consumers)

Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Konstrukcija i modno odijevanje

Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana

Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2018

Raspon stranica
299-312

ISBN
978-953-7105-68-6

Ključne riječi
e-trgovina, e-maloprodaja, moda, ženski potrošači
(e-commerce, e-retail, fashion, female consumers)

Sažetak
U poglavlju se definira e-trgovina. Zatim se obrazlaže internetska prodaja i komunikacija s potrošačima. Konačno, iznose se podaci prikupljeni primarnim istraživanjem o internetskoj prodaji modnih artikala u ženskoj populaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)

Avatar Url Mia Delić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Galić, Ana
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-312
Knežević, B., Delić, M. & Galić, A. (2018) Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima. U: Ujević, D., Knego, N., Rogale, D., Lazibat, T. & Firšt Rogale, S. (ur.) Konstrukcija i modno odijevanje. Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 299-312.
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Deli\'{c}, Mia and Gali\'{c}, Ana}, year = {2018}, pages = {299-312}, keywords = {e-trgovina, e-maloprodaja, moda, \v{z}enski potro\v{s}a\v{c}i}, isbn = {978-953-7105-68-6}, title = {Prihva\'{c}enost elektroni\v{c}ke trgovine za kupnju modnih proizvoda me\dju \v{z}enskim potro\v{s}a\v{c}ima}, keyword = {e-trgovina, e-maloprodaja, moda, \v{z}enski potro\v{s}a\v{c}i}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka and Deli\'{c}, Mia and Gali\'{c}, Ana}, year = {2018}, pages = {299-312}, keywords = {e-commerce, e-retail, fashion, female consumers}, isbn = {978-953-7105-68-6}, title = {Acceptance of electronic commerce for the purchase of fashion products among female consumers}, keyword = {e-commerce, e-retail, fashion, female consumers}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font