Pregled bibliografske jedinice broj: 930594
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima // Konstrukcija i modno odijevanje / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 299-312
CROSBI ID: 930594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prihvaćenost elektroničke trgovine za kupnju modnih proizvoda među ženskim potrošačima
(Acceptance of electronic commerce for the purchase of fashion products among female consumers)
Autori
Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Galić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Konstrukcija i modno odijevanje
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći ; Firšt Rogale, Snježana
Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2018
Raspon stranica
299-312
ISBN
978-953-7105-68-6
Ključne riječi
e-trgovina, e-maloprodaja, moda, ženski potrošači
(e-commerce, e-retail, fashion, female consumers)
Sažetak
U poglavlju se definira e-trgovina. Zatim se obrazlaže internetska prodaja i komunikacija s potrošačima. Konačno, iznose se podaci prikupljeni primarnim istraživanjem o internetskoj prodaji modnih artikala u ženskoj populaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb