Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930515

Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju


Fošnar, Lea
Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 930515 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju
(Producer influence on consumer purchases and ethical dilemmas in advertising)

Autori
Fošnar, Lea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
13.03

Godina
2018

Stranica
70

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
Utjecaji i taktike proizvođača ; odluka o kupnji ; privlačenje potrošača ; lojalni kupac ; društvena odgovornost ; etičke dileme ; oglašavanje ; moć kupaca
(Influences and tactics of producers ; buying decisions ; attracting consumers ; loyal consumers ; social responsibility ; ethical dilemmas ; advertising ; buyer power)

Sažetak
Tema ovog rada je „Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju“. Rad proučava marketinške taktike i druge utjecaje koji djeluju na potrošače. Prati na temelju čega potrošači donose odluku o kupnji proizvoda te se bavi pitanjem etičnosti u oglašavanju. Uz pomoć primarnih i sekundarnih podataka prikupljenih za potrebe rada, može se primijetiti da su potrošači izloženi brojnim utjecajima i taktikama pomoću kojih ih se potiče na kupnju. U današnje vrijeme brzih promjena i stalnog tehnološkog napretka, potrošači su suočeni sa sve većom konkurencijom i brzim zastarijevanjem proizvoda, jer se na tržištu neprestano pojavljuju novi, bolji i inovativniji. U borbi za tržišnu poziciju poduzeća se koriste brojnim alatima kako bi privukla kupce. Također, ulažu napore u istraživanja pomoću kojih se pokušava razumjeti kako privući i djelovati na potrošače. S obzirom na sve šire i zahtjevnije potrebe potrošača, poduzeća im se nastoje maksimalno prilagoditi. Žele stvoriti dugoročne odnose sa svojim kupcima jer oni dovode do stvaranja lojalnosti. Lojalan kupac vrijedi više za poduzeće nego bilo koji drugi, jer upravo taj kupac izabire proizvod poduzeća nad proizvodom konkurencije te može postati profitabilan kupac, što znači da na dugoročnoj razini donosi poduzeću više prihoda nego što je trošak uložen u proizvodnju. Nadalje, održavajući kupca zadovoljnim, može se postići efekt usmene predaje, koja je daleko utjecajnija od oglašavanja i uvjeravanja. Pozitivan glas o poduzeću šire i promišljene promotivne aktivnosti sa jasnom porukom i utjecajem na potrošače. U moru oglasa kojima su kupci svakodnevno izloženi, proizvođači se žele istaknuti oglašavanjem koje će privući pozornost i o čijim će se oglasima pričati pa često posežu za korištenjem sadržaja čija je etičnost upitna. Društvena odgovornost i poštivanje etičkih načela poduzeća, postali su važni faktori koji utječu na odluke potrošača. Potrošači danas imaju moć o kojoj ovisi uspjeh nekog poduzeća, stoga je bitno za poduzeća da teže zadovoljenju želja potrošača i da negativna iskustva pretvaraju u pozitivna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Fošnar, Lea
Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Fošnar, L. (2018) 'Utjecaj proizvođača na kupnju potrošača i etičke dileme u oglašavanju', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Fo\v{s}nar, Lea}, year = {2018}, pages = {70}, keywords = {Utjecaji i taktike proizvo\dja\v{c}a, odluka o kupnji, privla\v{c}enje potro\v{s}a\v{c}a, lojalni kupac, dru\v{s}tvena odgovornost, eti\v{c}ke dileme, ogla\v{s}avanje, mo\'{c} kupaca}, title = {Utjecaj proizvo\dja\v{c}a na kupnju potro\v{s}a\v{c}a i eti\v{c}ke dileme u ogla\v{s}avanju}, keyword = {Utjecaji i taktike proizvo\dja\v{c}a, odluka o kupnji, privla\v{c}enje potro\v{s}a\v{c}a, lojalni kupac, dru\v{s}tvena odgovornost, eti\v{c}ke dileme, ogla\v{s}avanje, mo\'{c} kupaca}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Fo\v{s}nar, Lea}, year = {2018}, pages = {70}, keywords = {Influences and tactics of producers, buying decisions, attracting consumers, loyal consumers, social responsibility, ethical dilemmas, advertising, buyer power}, title = {Producer influence on consumer purchases and ethical dilemmas in advertising}, keyword = {Influences and tactics of producers, buying decisions, attracting consumers, loyal consumers, social responsibility, ethical dilemmas, advertising, buyer power}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font