Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930401

Marketing u franšizi


Erceg, Aleksandar
Marketing u franšizi // Suvremena trgovina, 42 (2017), 6; 34-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 930401 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u franšizi
(Franchise marketing)

Autori
Erceg, Aleksandar

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 42 (2017), 6; 34-37

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marketing, franšiza, davetelj franšize
(marketing, franchising, franchisor)

Sažetak
Članak opisuje marketing davatelja franšize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Aleksandar Erceg (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Aleksandar
Marketing u franšizi // Suvremena trgovina, 42 (2017), 6; 34-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Erceg, A. (2017) Marketing u franšizi. Suvremena trgovina, 42 (6), 34-37.
@article{article, author = {Erceg, Aleksandar}, year = {2017}, pages = {34-37}, keywords = {marketing, fran\v{s}iza, davetelj fran\v{s}ize}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {42}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Marketing u fran\v{s}izi}, keyword = {marketing, fran\v{s}iza, davetelj fran\v{s}ize} }
@article{article, author = {Erceg, Aleksandar}, year = {2017}, pages = {34-37}, keywords = {marketing, franchising, franchisor}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {42}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Franchise marketing}, keyword = {marketing, franchising, franchisor} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font