Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930400

Franšiza i marketing - marketing primatelja franšize


Erceg, Aleksandar
Franšiza i marketing - marketing primatelja franšize // Suvremena trgovina, 43 (2018), 1; 58-59 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 930400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Franšiza i marketing - marketing primatelja franšize
(Franchising and marketing - franchisee's marketing)

Autori
Erceg, Aleksandar

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 43 (2018), 1; 58-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marketing, franšiza, primatelj franšize
(marketing, franchising, franchisee)

Sažetak
Članak opisuje aktivnosti primatelja franšize na području marketinga

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Aleksandar Erceg (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Aleksandar
Franšiza i marketing - marketing primatelja franšize // Suvremena trgovina, 43 (2018), 1; 58-59 (nije recenziran, članak, stručni)
Erceg, A. (2018) Franšiza i marketing - marketing primatelja franšize. Suvremena trgovina, 43 (1), 58-59.
@article{article, author = {Erceg, Aleksandar}, year = {2018}, pages = {58-59}, keywords = {marketing, fran\v{s}iza, primatelj fran\v{s}ize}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {43}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Fran\v{s}iza i marketing - marketing primatelja fran\v{s}ize}, keyword = {marketing, fran\v{s}iza, primatelj fran\v{s}ize} }
@article{article, author = {Erceg, Aleksandar}, year = {2018}, pages = {58-59}, keywords = {marketing, franchising, franchisee}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {43}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Franchising and marketing - franchisee's marketing}, keyword = {marketing, franchising, franchisee} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font