Pregled bibliografske jedinice broj: 930184
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika // "Dijete, igra i stvaralaštvo" / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 141-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 930184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika
(Integrating Teaching Aimed on Education Focused on Student)
Autori
Pejić Papak, Petra ; Grgić, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
ISBN
978-953-7395-94-0
Skup
"Dijete, igra i stvaralaštvo"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.09.2015. - 25.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
suvremene strategije poučavanja, učenik kao subjekt nastave, suradničko učenje, višestruke inteligencije
(contemporary teaching strategies, student, cooperative learning, multiple intelligences)
Sažetak
Odgoj i obrazovanje usmjereno na učenika podrazumijeva odabir, primjenu i prilagođavanje načina poučavanja pojedinačnim potrebama i sposobnostima učenika, kako bi se osigurao odgojno-obrazovni uspjeh svakoga pojedinca i poticajno djelovalo na razvoj svih područja učenikove osobnosti. Cilj rada je, promatranjem i dokumentiranjem neposrednog odgojno-obrazovnog rada u drugom razredu osnovne škole u kojem se poučava i uči metodama programa Korak po korak, analizirati u kojoj mjeri integrirano poučavanje koje podrazumijeva korištenje suvremenih strategija poučavanja pridonosi poboljšanju nastavne prakse i utječe li na razvoj višestrukih inteligencija kod učenika. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje suvremenih strategija rada ima velik utjecaj na razvoj ne samo višestrukih inteligencija učenika, već i na njihovu kreativnost, sposobnost organizacije, evaluacije i samoevaluacije, razvoj socijalnih vještina, logičkog zaključivanja i kritičkog mišljenja te pridonosi povećanju motivacije za rad i stvaranju ugodnog razrednog ozračja.
Izvorni jezik
Hrvatski