Pregled bibliografske jedinice broj: 930182
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika // Dijete, igra i stvaralaštvo (zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom) / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 141-149
CROSBI ID: 930182 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirano poučavanje u funkciji odgoja i obrazovanja usmjerenog na učenika
(Integrating Teaching Aimed on Education Focused on Student)
Autori
Pejić Papak, Petra ; Grgić, Antonela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Dijete, igra i stvaralaštvo (zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom)
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2016
Raspon stranica
141-149
ISBN
978-953-7395-94-0
Ključne riječi
suvremene strategije poučavanja, učenik kao subjekt nastave, suradničko učenje, višestruke inteligencije
(contemporary teaching strategies, student, cooperative learning, multiple intelligences)
Sažetak
Odgoj i obrazovanje usmjereno na učenika podrazumijeva odabir, primjenu i prilagođavanje načina poučavanja pojedinačnim potrebama i sposobnostima učenika, kako bi se osigurao odgojno-obrazovni uspjeh svakoga pojedinca i poticajno djelovalo na razvoj svih područja učenikove osobnosti. Cilj rada je, promatranjem i dokumentiranjem neposrednog odgojno-obrazovnog rada u drugom razredu osnovne škole u kojem se poučava i uči metodama programa Korak po korak, analizirati u kojoj mjeri integrirano poučavanje koje podrazumijeva korištenje suvremenih strategija poučavanja pridonosi poboljšanju nastavne prakse i utječe li na razvoj višestrukih inteligencija kod učenika. Rezultati istraživanja pokazuju kako korištenje suvremenih strategija rada ima velik utjecaj na razvoj ne samo višestrukih inteligencija učenika, već i na njihovu kreativnost, sposobnost organizacije, evaluacije i samoevaluacije, razvoj socijalnih vještina, logičkog zaključivanja i kritičkog mišljenja te pridonosi povećanju motivacije za rad i stvaranju ugodnog razrednog ozračja.
Izvorni jezik
Hrvatski