Pregled bibliografske jedinice broj: 930100
Marko Turk i Jasminka Ledić: Kompetencije akademske profesije. Fata volentem ducunt, nolentem trahunt
Marko Turk i Jasminka Ledić: Kompetencije akademske profesije. Fata volentem ducunt, nolentem trahunt // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 25 (2016), 4; 576-580 doi:10.5559/di.25.4.09 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 930100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marko Turk i Jasminka Ledić: Kompetencije
akademske profesije. Fata volentem ducunt,
nolentem trahunt
Autori
Miočić, Ivana
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 25
(2016), 4;
576-580
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
akademska profesija, kompetencije
(33/5000 academic profession, competencies)
Sažetak
Nakon što je 2013. objavljena knjiga Kompetencije školskih pedagoga autora Jasminke Ledić, Stjepana Staničića iMarka Turka, interes i važnost teme kompetencija, ovaj put u akademskoj profesiji, ponovo ističu autori Ledić i Turk objavom nove knjige – Kompetencije akademske profesije, intrigantnoga podnaslova Fata volentem ducunt, nolentem trahunt. Izdavač knjige je Filozofski fakultet u Rijeci, a nastala je 2016. godine u okviru projekta "Kompetencijski profil akademske profesije: između novih zahtjeva i mogućnosti" (APROFRAME), što ga podupire Hrvatska zaklada za znanost. Potaknuti aktualnim promjenama u visokom obrazovanju i potrebom unaprjeđenja kvalitete rada u akademskoj zajednici, autori ističu važnost kompetencijskoga profiliranja kao alata koji omogućuje sustavno (re)definiranje kompetencija akademske profesije. U knjizi su predstavljeni rezultati istraživanja o procjeni važnosti i ovladanosti kompetencijama akademske profesije, a na temelju dobivenih istraživačkih nalaza i detaljno razrađenoga teorijskog uporišta predložen je novi model kompetencijskoga profila akademske profesije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus