Pregled bibliografske jedinice broj: 930095
Jasminka Ledić, Stjepan Staničić, Marko Turk: Kompetencije školskih pedagoga
Jasminka Ledić, Stjepan Staničić, Marko Turk: Kompetencije školskih pedagoga // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 23 (2014), 3; 538-542 doi:10.5559/di.23.3.09 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 930095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jasminka Ledić, Stjepan Staničić, Marko Turk:
Kompetencije školskih pedagoga
Autori
Miočić, Ivana
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 23
(2014), 3;
538-542
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
Sažetak
U izdanju Filozofskoga fakulteta u Rijeci te pod okriljem projekta "Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa", 2013. godine objavljena je knjiga "Kompetencije školskih pedagoga" Objavom ove knjige autori Jasminka Ledić, Stjepan Staničić iMarko Turk obogatili su hrvatsku pedagošku literaturu baveći se vrlo aktualnom i relevantnom temom, a to je važnost jasnoga definiranja kompetencijskoga profila školskih pedagoga. Autori ističu temeljne razloge koji potvrđuju važnost ove tematike, a to su neriješeni izazovi s kojima se već niz godina susreće sustav odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj te suočavanje s novim izazovima i zahtjevima što ih donose promjene u odgoju i obrazovanju nastale kao posljedica ulaska Hrvatske u Europsku uniju. Stoga, kako kažu autori, ulogu školskih pedagoga treba (re)pozicionirati i revizirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus