Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930049

Učitelj - nositelj kompetencije učiti kako učiti?


Ćurić, Antonia
Učitelj - nositelj kompetencije učiti kako učiti? // 10th International Conference Current Trends in Higher Education in Europe
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 930049 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učitelj - nositelj kompetencije učiti kako učiti?
(TEACHER – A HOLDER OF LEARNING TO LEARN COMPETENCE ?)

Autori
Ćurić, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
10th International Conference Current Trends in Higher Education in Europe

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 26.05.2017. - 27.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kompetencija učiti kako učiti, razredna nastava, strategije učenja, učitelj
(competence learning to learn, primary education, teaching strategies, teacher)

Sažetak
Hrvatsko školstvo je doživjelo niz reformi u zadnjih dvadesetak godina te se velikim koracima približilo, od relativno tradicionalnog, suvremenijim oblicima školovanja. Nastava se usmjerava ka učeniku, razvoju njegovih znanja, vještina i stavova, odnosno kompetencija, koje će ga osposobiti za samostalno i odgovorno funkcioniranjem u budućem društvu. Upravo kompetencija učiti kako učiti osposobljava učenike za organizaciju i upravljanje vlastitim učenje. Preporuka Europskog parlamenta i savjeta o ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje (2006). navodi kompetenciju učiti kako učiti kao jednu od osam kompetencija ključnih za cjeloživotno učenje. Osposobljavanje pojedinaca za cjeloživotno učenje može se ostvariti tek ako se i rad svih odgojno obrazovnih djelatnika usmjeri i ojača u tom smjeru. Iz tog je razloga cilj ovog istraživanja bio ispitati samoprocjenu učitelja razredne nastave o vlastitoj ulozi u organizaciji i upravljanju učenja učenika te osposobljenosti za provedbu međupredmetne teme učiti kako učiti. Za potrebu istraživanja osmišljen je polustrukturirani intervju s pitanjima otvorenog tipa. Uzorak je činilo šest učiteljica razredne nastave s područja Primorsko-goranske županije. Na temelju prikupljenih podataka provedena je kvalitativna tematska analiza. Dobiveni rezultati, ovog preliminarnog istraživanja, upućuju na pozitivne stavove učitelja o osposobljenosti za poučavanja učenika vještinama samoreguliranog učenja. Ipak, učiteljice naglašavaju da im je potrebna daljnja podrška kako po pitanju organizacije vremena, tako i po pitanju upoznavanja novih strategija učenja koje bi mogle provoditi s učenicima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url ANTONIA ĆURIĆ (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćurić, Antonia
Učitelj - nositelj kompetencije učiti kako učiti? // 10th International Conference Current Trends in Higher Education in Europe
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
Ćurić, A. (2017) Učitelj - nositelj kompetencije učiti kako učiti?. U: 10th International Conference Current Trends in Higher Education in Europe.
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia}, year = {2017}, keywords = {kompetencija u\v{c}iti kako u\v{c}iti, razredna nastava, strategije u\v{c}enja, u\v{c}itelj}, title = {U\v{c}itelj - nositelj kompetencije u\v{c}iti kako u\v{c}iti?}, keyword = {kompetencija u\v{c}iti kako u\v{c}iti, razredna nastava, strategije u\v{c}enja, u\v{c}itelj}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {\'{C}uri\'{c}, Antonia}, year = {2017}, keywords = {competence learning to learn, primary education, teaching strategies, teacher}, title = {TEACHER – A HOLDER OF LEARNING TO LEARN COMPETENCE ?}, keyword = {competence learning to learn, primary education, teaching strategies, teacher}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font