Pregled bibliografske jedinice broj: 930011
Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja
Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 267-277 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 930011 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihosocijalni razvoj od djetinjstva do zrele dobi- Almina životna priča- studija slučaja
(Psychosocial development from childhood to mature age, Alma's life story-case study)
Autori
Pahljina, Cvijeta
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153
(2012), 2;
267-277
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
Sociokulturalna teorija, teorija posredovanog iskustva učenja, socijalno učenje, transakcijska analiza, ekološki sustavi, višestruka inteligencija, potreba za smislom
(Sociocultural theory, theory of mediated learning experience, social learning, transaction analysis, ecological systems, multiple intelligence, need for meaning)
Sažetak
U radu je predstavljen psihosocijalni razvoj osobe od djetinjstva do zrele dobi, promatran kroz prizmu sedam različitih teorija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb