Pregled bibliografske jedinice broj: 929996
Primjena optičkih iluzija u marketingu
Primjena optičkih iluzija u marketingu // Printing & Design 2017 / Vujić Žiljak, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2017. 15, 10 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 929996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena optičkih iluzija u marketingu
(Application of optical illusions in marketing)
Autori
Krog, Brigita ; Hajdek, Krunoslav ; Geček, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Printing & Design 2017
/ Vujić Žiljak, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2017
Skup
Printing & Design 2017
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.03.2017. - 10.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Dizajn ; marketing ; optičke iluzije ; percepcija
(Design ; marketing ; optical illusions ; perception)
Sažetak
U doba sve veće konkurentnosti na tržištu oglašavanja i sve zahtjevnijih naručitelja kojima je cilj imati proizvod koji će moći što brže i uspješnije prodati, pred dizajnere se stavljaju zahtjevi za osmišljavanjem inovativnih grafičkih rješenja. U današnje vrijeme posao dizajnera nije samo umjetnički pristup prema klijentu i željenoj publici nego je i više od toga, dizajner mora razumjeti tržište i ciljanu publiku kojoj se obraća, samim time potrebno je da ima određene marketinške sposobnosti. Dizajner bi trebao znati kako prodati određeni dizajn te koji su trikovi za uspješno vođenje kampanje. S ciljem izrade proizvoda koji će zaokupiti pažnju promatrača, dizajneri u sve većem broju pribjegavaju korištenju optičkih iluzija koje karakteriziraju vizualno percipirani objekti ili slike koji se razlikuju od realnosti i stvarnog stanja, a najčešće pospješuju zanimanje kupca za proizvod. Informaciju koju oko zabilježi mozak obrađuje, ali konačna slika ne odgovara realnom stanju, drugim riječima optičke iluzije nam daju do znanja koliko su ljudska osjetila nesavršena. Osnovna svrha ovoga rada je približavanje marketinga dizajnu, ali i samim dizajnerima , a kao krajnji rezultat toga je shvaćanje optičkih iluzija i njihova namjena. Kako bi se objasnila povezanost dizajna i marketinga kroz optičke iluzije, prikazati će se svi elementi usko povezani s optičkim iluzijama te njihova primjena u marketingu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica