Pregled bibliografske jedinice broj: 929960
Metodičke preporuke za unapređenje nastave prirode i društva temeljem sekundarne kvalitativne analize TIMSS 2015
Metodičke preporuke za unapređenje nastave prirode i društva temeljem sekundarne kvalitativne analize TIMSS 2015 // Stručni skup u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 929960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodičke preporuke za unapređenje nastave prirode i društva temeljem sekundarne kvalitativne analize TIMSS 2015
(Methodological recommendations for the improvement of teaching of Nature and Society based on secondary qualitative analysis TIMSS 2015)
Autori
Halusek, Vlado ; Prusec Kovačić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.01.2018
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje, metodičke preporuke.
(TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences, methodological recommendations.)
Sažetak
Prezentira se sekundarna kvalitativna analiza zadataka istraživanja TIMSS provedenoga 2015. godine u četvrtim razredima osnovnih škola. Na primjeru konkretnih ispitnih zadataka izdvojene su metodičke i sadržajne preporuke za unapređenje kurikuluma iz Matematike te Prirode i društva s osvrtom i na one nastavne sadržaje koji nisu zastupljeni u kurikulumu. Rezultati istraživanja pridonose razumijevanju postignuća učenika te su vrlo vrijedna podloga za raspravu o mogućnostima unapređenja kvalitete odgoja i obrazovanja u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti