Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 929922

Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika


Arbutina, Ankica; Gardijan, Petar; Kardum Goleš, Ivana
Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395 / Breslauer, Nevenka (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 25-32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 929922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika
(Innovation of fortresses as Šibenik`s tourist brands)

Autori
Arbutina, Ankica ; Gardijan, Petar ; Kardum Goleš, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395 / Breslauer, Nevenka - Sveti Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 25-32

Skup
4th International International Conference „Innovation – Technology – Education – Management

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inoviranje, sjajni doživljaji, brendovi, lanci darova, priče
(innovation, excellent experiences, brands, chain of gifts, stories)

Sažetak
Zadovoljstvo, bolje oduševljenje korisnika – potrošača, u turizmu gostiju i građana predstavlja marketinški „kamen temeljac“ kvalitete miksa ponude proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa. Osiguranje ugodnih, sjajnih doživljaja gostiju i građana bit je misije turizma i najznačajniji aspekt kvalitete i vrijednosti turističkih brendova. Inoviranje tvrđava (sv. Mihovila, sv. Ivana - Tanaja, sv. Nikole i Šubićevac – Barone), kao dijelova materijalne kulture Šibenika, u vremenu brzih promjena 21. stoljeća, nužnim se nameće zadovoljavanje potreba, želja i očekivanja suvremenih gostiju i građana preko svih osjetila (vida, sluha, mirisa, okusa i opipa) i emocija, i to „lancima“ darova: prirode, materijalne i duhovne kulture, ugostiteljstva i trgovine te gostinskom kulturom - gostoprimstvom i gostoljubljem. Svrha inovacija su sretni gosti i domaćini, da se na njihova lica donese osmijeh. I nema veće radosti od one koju donosi inovativnost - obogaćivanje života. Pred izazovom su svi. I šibenski poduzetnici u turizmu, kao ljudi od ideja, akcija i preuzimanja rizika, da svoje poslovne ideje „prevedu“ u privlačne, sjajne turističke „priče“, emotivne brendove, u praksu sjajnih doživljaja – doživljaja oduševljenja tvrđavama kao turističkim brendovima Šibenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url IVANA KARDUM GOLEŠ (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Arbutina, Ankica; Gardijan, Petar; Kardum Goleš, Ivana
Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395 / Breslauer, Nevenka (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 25-32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Arbutina, A., Gardijan, P. & Kardum Goleš, I. (2016) Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika. U: Breslauer, N. (ur.)Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395.
@article{article, author = {Arbutina, Ankica and Gardijan, Petar and Kardum Gole\v{s}, Ivana}, editor = {Breslauer, N.}, year = {2016}, pages = {25-32}, keywords = {inoviranje, sjajni do\v{z}ivljaji, brendovi, lanci darova, pri\v{c}e}, title = {Inoviranje tvr\djava kao turisti\v{c}kih brendova \v{S}ibenika}, keyword = {inoviranje, sjajni do\v{z}ivljaji, brendovi, lanci darova, pri\v{c}e}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Arbutina, Ankica and Gardijan, Petar and Kardum Gole\v{s}, Ivana}, editor = {Breslauer, N.}, year = {2016}, pages = {25-32}, keywords = {innovation, excellent experiences, brands, chain of gifts, stories}, title = {Innovation of fortresses as \v{S}ibenik`s tourist brands}, keyword = {innovation, excellent experiences, brands, chain of gifts, stories}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font