Pregled bibliografske jedinice broj: 929922
Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika
Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika // Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395 / Breslauer, Nevenka (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 25-32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 929922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inoviranje tvrđava kao turističkih brendova Šibenika
(Innovation of fortresses as Šibenik`s tourist brands)
Autori
Arbutina, Ankica ; Gardijan, Petar ; Kardum Goleš, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 4. međunarodne konferencije Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment Sv.Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 388-395
/ Breslauer, Nevenka - Sveti Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 25-32
Skup
4th International International Conference „Innovation – Technology – Education – Management
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inoviranje, sjajni doživljaji, brendovi, lanci darova, priče
(innovation, excellent experiences, brands, chain of gifts, stories)
Sažetak
Zadovoljstvo, bolje oduševljenje korisnika – potrošača, u turizmu gostiju i građana predstavlja marketinški „kamen temeljac“ kvalitete miksa ponude proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa. Osiguranje ugodnih, sjajnih doživljaja gostiju i građana bit je misije turizma i najznačajniji aspekt kvalitete i vrijednosti turističkih brendova. Inoviranje tvrđava (sv. Mihovila, sv. Ivana - Tanaja, sv. Nikole i Šubićevac – Barone), kao dijelova materijalne kulture Šibenika, u vremenu brzih promjena 21. stoljeća, nužnim se nameće zadovoljavanje potreba, želja i očekivanja suvremenih gostiju i građana preko svih osjetila (vida, sluha, mirisa, okusa i opipa) i emocija, i to „lancima“ darova: prirode, materijalne i duhovne kulture, ugostiteljstva i trgovine te gostinskom kulturom - gostoprimstvom i gostoljubljem. Svrha inovacija su sretni gosti i domaćini, da se na njihova lica donese osmijeh. I nema veće radosti od one koju donosi inovativnost - obogaćivanje života. Pred izazovom su svi. I šibenski poduzetnici u turizmu, kao ljudi od ideja, akcija i preuzimanja rizika, da svoje poslovne ideje „prevedu“ u privlačne, sjajne turističke „priče“, emotivne brendove, u praksu sjajnih doživljaja – doživljaja oduševljenja tvrđavama kao turističkim brendovima Šibenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest umjetnosti