Pregled bibliografske jedinice broj: 929870
Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu
Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na odabranom hotelu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 929870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje u hotelijerstvu i njegova primjena na
odabranom hotelu
(Branding in the hotel industry and it's
implementation in a selected hotel)
Autori
Martinez, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
09.03
Godina
2018
Stranica
95
Mentor
Hunjet, Anica
Neposredni voditelj
Vuković, Dijana
Ključne riječi
brendiranje ; identitet marke hotela ; imidž marke ; hotelijerstvo
(branding ; identity of hotel logo ; brand image ; hotel industry)
Sažetak
Na globalnom turističkom tržištu na kojem dominiraju zahtjevi turista, a konkurencija među hotelskim poduzećima je sve jača, nužnim postaje kreiranje strategije hotelskog poduzeća temeljene na koncepciji izgradnje marke. Uloga marke postaje sve značajnija pri donošenju odluke potencijalnog turiste o izboru hotela u kojem će boraviti na svom turističkom itinereru. S druge strane, marka stvara vrijednost koja pouzdano omogućuje financijsku dobit hotelskom poduzeću i predstavlja moćni alat za stvaranje konkurentskih prednosti odnosno stvara strateško oružje za siguran poslovni razvoj. Marka, dakle, ima višestruku korist potencijalnom turistu i za hotelsko poduzeće. U radu se istražuje brendiranje u hotelijerstvu te njegova primjena na konkretnom hotelu. Marka hotela u svijesti potencijalnog turiste treba kreirati sliku o hotelu koji će ispuniti njihova očekivanja i pružiti im obećano. Izgradnjom identiteta marke hotelska poduzeća stvaraju imidž kojim utječu na percepciju potencijalnog turiste o hotelskom objektu. Marka poseban značaj ima u uslužnom sektoru, poput hotelijerstva, zbog specifičnosti same usluge, koja se kupuje na jednom mjestu a realizira na sasvim drugom mjestu. Marka u svijesti potencijalnog turiste treba stvoriti sliku o hotelu koji pruža kvalitetnu uslugu i svojim gostima pruža doživljaj na turističkom putovanju. Svrha i cilj istraživanja je, dakle, istaknuti važnost izgradnje marke u hotelijerstvu za poslovnu uspješnost hotelskog objekta, ali i hotelijerstva u cjelini, što omogućava turističkim destinacijama bolju pozicioniranost na turističkom tržištu. Uz teorijski aspekt analiziranja marke, u radu se daje konkretan primjer primjene brendiranja hotela. Također su dani rezultati provedene ankete koja je omogućila dolaženje do saznanja o ponašanju turista prilikom odabira smještajnih kapaciteta. Cilj istraživanja bio je utvrditi motive i stavove turista o brendiranju, kao i utjecaj hotelskih lanaca na stavove turista o odabiru hotela i važnost standardizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica