Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 929869

Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije


Topolnjak, Ivana
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 929869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije
(Social responsible Marketing strategies with respect to tourist destinations)

Autori
Topolnjak, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
09.03

Godina
2018

Stranica
101

Mentor
Hunjet, Anica

Neposredni voditelj
Vuković, Dijana

Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje ; održivi razvoj u turizmu ; turistička destinacija ; interesno utjecajni sudionik
(socially responsible business ; sustainable development in tourism ; tourist destination ; stakeholder)

Sažetak
Tema ovog rada je društveno odgovorno poslovanje na razini turističke destinacije. Kroz rad objasniti će se društveno odgovorno poslovanje, na koje sve načine turistička destinacija može promicati društveno odgovorno ponašanje te će se prikazati kako društveno odgovoran turizam funkcionira kroz odabrane primjere dobre prakse. Društveno odgovorno poslovanje (eng. Social Responsible Marketing) je suvremena poslovna praksa koju primjenjuje sve veći broj poduzeća odnosno turističkih destinacija kako u svijetu tako i u Hrvatskoj. Učinkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i etički prihvatljiva komunikacija sa svim interesno- utjecajnim skupinama pri čemu je značajna uloga marketinga kao komunikacijskog kanala. Postoji širok izbor između alternativa prema kojima turističke destinacije mogu poslovati društveno odgovorno, a svaka od tih alternativa nudi brojne koristi za sve uključene strane. Društvena odgovornost podrazumijeva obvezu upravljačkih struktura na praćenje izazova i poduzimanje akcija koje će istodobno pridonijeti dobrobiti turističke destinacije i interesima društva. Cilj rada je istražiti društveno odgovorno poslovanje na razini turističke destinacije i to prikazati kroz odabrane primjere, te dokazati da je takvo poslovanje moguće postići bez obzira na prepreke u okruženju u kojem živimo te još više osvjestiti okolinu o takvom načinu djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (mentor)

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Topolnjak, Ivana
Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Topolnjak, I. (2018) 'Društveno odgovorne marketinške strategije na razini turističke destinacije', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Topolnjak, Ivana}, year = {2018}, pages = {101}, keywords = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, odr\v{z}ivi razvoj u turizmu, turisti\v{c}ka destinacija, interesno utjecajni sudionik}, title = {Dru\v{s}tveno odgovorne marketin\v{s}ke strategije na razini turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {dru\v{s}tveno odgovorno poslovanje, odr\v{z}ivi razvoj u turizmu, turisti\v{c}ka destinacija, interesno utjecajni sudionik}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Topolnjak, Ivana}, year = {2018}, pages = {101}, keywords = {socially responsible business, sustainable development in tourism, tourist destination, stakeholder}, title = {Social responsible Marketing strategies with respect to tourist destinations}, keyword = {socially responsible business, sustainable development in tourism, tourist destination, stakeholder}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font