Pregled bibliografske jedinice broj: 929683
Grafički roman kao poticaj čitanju u vremenu odrastanja u medijskom okruženju - Gregov dnevnik Jeffa Kinneyja
Grafički roman kao poticaj čitanju u vremenu odrastanja u medijskom okruženju - Gregov dnevnik Jeffa Kinneyja // Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017. / Ivanović, Josip ; Borsos, Éva ; Námesztovszki, Zsolt ; Németh, Ferenc (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 302-321 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 929683 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Grafički roman kao poticaj čitanju u vremenu odrastanja u medijskom okruženju - Gregov dnevnik Jeffa Kinneyja
(Graphic Novel as an Incentive to Reading in a Time of Growing up in a Multimedial Surrounding - Diary of a Wimpy Kid by Jeff Kinney)
Autori
Mayer, Lana ; Živković Zebec, Vedrana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017.
/ Ivanović, Josip ; Borsos, Éva ; Námesztovszki, Zsolt ; Németh, Ferenc - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017, 302-321
ISBN
978-86-87095-76-2
Skup
11. međunarodna znanstvena konferencija Izazovi suvremene nastave
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 19.10.2017. - 21.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
grafički roman, poticanje čitanja, Gregov dnevnik, Jeff Kinney, konkurentnost knjige
(graphic novel, encouraging reading, Diary of a Wimpy Kid, Jeff Kinney, competitiveness of books)
Sažetak
U današnjem svijetu okruženosti suvremenim medijima, brzog interneta i brze razmjene informacija može se postaviti pitanje koje je mjesto knjizi i čitanju i postoje li načini da se pridobije vrijeme mladih čitatelja. U radu će se istražiti mogućnosti koje književnost iznalazi i kojima pokušava doskočiti izazovima suvremenog "tehnologiziranog" svijeta u privlačenju mladih čitatelja. U tom kontekstu analizirat će se grafički roman autora iz serijala Jeffa Kinneya koji započinje Gregovim dnevnikom. Promatrat ćemo žanr grafičkog romana, njegove pedagoško-didaktičke mogućnosti, a na odabranom primjeru će se objasniti koji su to čimbenici koji privlače djecu kao implicitne čitatelje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek