Pregled bibliografske jedinice broj: 929506
Morfološke, motoričke i funkcionalne značajke učenika viših razreda osnovne škole
Morfološke, motoričke i funkcionalne značajke učenika viših razreda osnovne škole // Kineziološka rekreacija i kvaliteta života : zbornik radova / Andrijašević, Mirna (ur.).
Zagreb, 2009. str. 119-125 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 929506 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Morfološke, motoričke i funkcionalne značajke učenika viših razreda osnovne škole
(Morphological, motor and functional characteristics of elementary school students)
Autori
Šafarić, Zlatko ; Babić, Davorin ; Novak, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kineziološka rekreacija i kvaliteta života : zbornik radova
/ Andrijašević, Mirna - Zagreb, 2009, 119-125
ISBN
978-953-6378-76-0
Skup
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kineziološka rekreacija i kvaliteta života
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.02.2008. - 24.02.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
antropološka obilježja ; trend razvoja ; učenici
(anthropological atributes ; development trend ; students)
Sažetak
Na četiri transverzalna poduzorka od ukupnog uzorka od 606 učenika zagrebačkih osnovnih škola, sposobnih za redovnu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture, ispitana je promjena povezanosti općih mjera morfološke razvijenosti i opće ocjene motoričkih sposobnosti izvedene temeljem reprezentativnih manifestnih varijabli. Relativno stabilna struktura općih mjera morfološke razvijenosti i motoričkih sposobnosti tendira sniženju negativnih korelacija u višim razredima osnovne škole u učenika. Ovaj se fenomen interpretira kao proces diferencijacije morfoloških karakteristika u smjeru redukcije balastne komponente tjelesne mase.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb