Pregled bibliografske jedinice broj: 929308
Motivacija budućih nastavnika
Motivacija budućih nastavnika // Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2018. str. 494-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 929308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija budućih nastavnika
(Motivation of Future Teachers)
Autori
Ninčević, Marjan ; Jurić Vukelić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Modern Approaches to Teaching the Coming Generations
/ Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav - Ljubljana : EDUvision, 2018, 494-500
ISBN
978-961-94307-2-9
Skup
International Conference EDUvision 2017: Modern Approaches to Teaching the Coming Generations (EDUvision 2017)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 30.11.2017. - 02.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
motivacija ; nastavničke kompetencije ; obrazovanje nastavnika
(motivation ; teaching competences ; teacher education)
Sažetak
Obrazovne ishode u značajnoj mjeri određuju kompetencije nastavnika, stečene ne samo formalnim obrazovanjem, već i visokim stupnjem motivacije, predanosti i savjesnog pristupa poslu. Istraživanje je za cilj imalo ispitati motive upisa nastavničkog smjera studija kod studenata Sveučilišta u Zagrebu, njihov plan profesionalnog razvoja i odnos između ovih dviju varijabla. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik namijenjen ispitivanju motivacije za upis studija te predviđanja smjera stručnog usavršavanja nakon diplome. Među sudionicima prevladava intrinzična motivacija, ali i visok stupanj ekstrinzičnih motiva u smislu sekundarnih pogodnosti koje zanimanje nastavnika omogućuje. Sudionici su također izrazili visok stupanj proaktivnosti u području plana budućeg profesionalnog usavršavanja. Očekivane razlike u planu profesionalnog usavršavanja s obzirom na motivaciju za nastavničko zanimanje nisu potvrđene, vjerojatno kao posljedica heterogene motivacije na individualnoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb