Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 929308

Motivacija budućih nastavnika


Ninčević, Marjan; Jurić Vukelić, Dunja
Motivacija budućih nastavnika // Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2018. str. 494-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 929308 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija budućih nastavnika
(Motivation of Future Teachers)

Autori
Ninčević, Marjan ; Jurić Vukelić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav - Ljubljana : EDUvision, 2018, 494-500

ISBN
978-961-94307-2-9

Skup
International Conference EDUvision 2017: Modern Approaches to Teaching the Coming Generations (EDUvision 2017)

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 30.11.2017. - 02.12.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
motivacija ; nastavničke kompetencije ; obrazovanje nastavnika
(motivation ; teaching competences ; teacher education)

Sažetak
Obrazovne ishode u značajnoj mjeri određuju kompetencije nastavnika, stečene ne samo formalnim obrazovanjem, već i visokim stupnjem motivacije, predanosti i savjesnog pristupa poslu. Istraživanje je za cilj imalo ispitati motive upisa nastavničkog smjera studija kod studenata Sveučilišta u Zagrebu, njihov plan profesionalnog razvoja i odnos između ovih dviju varijabla. Za potrebe istraživanja konstruiran je upitnik namijenjen ispitivanju motivacije za upis studija te predviđanja smjera stručnog usavršavanja nakon diplome. Među sudionicima prevladava intrinzična motivacija, ali i visok stupanj ekstrinzičnih motiva u smislu sekundarnih pogodnosti koje zanimanje nastavnika omogućuje. Sudionici su također izrazili visok stupanj proaktivnosti u području plana budućeg profesionalnog usavršavanja. Očekivane razlike u planu profesionalnog usavršavanja s obzirom na motivaciju za nastavničko zanimanje nisu potvrđene, vjerojatno kao posljedica heterogene motivacije na individualnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.eduvision.si

Citiraj ovu publikaciju:

Ninčević, Marjan; Jurić Vukelić, Dunja
Motivacija budućih nastavnika // Modern Approaches to Teaching the Coming Generations / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2018. str. 494-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ninčević, M. & Jurić Vukelić, D. (2018) Motivacija budućih nastavnika. U: Orel, M. & Jurjevčič, S. (ur.)Modern Approaches to Teaching the Coming Generations.
@article{article, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and Juri\'{c} Vukeli\'{c}, Dunja}, year = {2018}, pages = {494-500}, keywords = {motivacija, nastavni\v{c}ke kompetencije, obrazovanje nastavnika}, isbn = {978-961-94307-2-9}, title = {Motivacija budu\'{c}ih nastavnika}, keyword = {motivacija, nastavni\v{c}ke kompetencije, obrazovanje nastavnika}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Nin\v{c}evi\'{c}, Marjan and Juri\'{c} Vukeli\'{c}, Dunja}, year = {2018}, pages = {494-500}, keywords = {motivation, teaching competences, teacher education}, isbn = {978-961-94307-2-9}, title = {Motivation of Future Teachers}, keyword = {motivation, teaching competences, teacher education}, publisher = {EDUvision}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font