Pregled bibliografske jedinice broj: 929251
Tehnička pripremljenost i motiviranost studenata hrvatskih sveučilišta za online oblik nastave
Tehnička pripremljenost i motiviranost studenata hrvatskih sveučilišta za online oblik nastave // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIII (2017), 1; 93-102 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 929251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnička pripremljenost i motiviranost studenata hrvatskih sveučilišta za online oblik nastave
(Technical Preparedness and Motivation of Croatian University Students for Online Form of Learning)
Autori
Jukić, Dina
Izvornik
Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXIII
(2017), 1;
93-102
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
anketa ; e-učenje ; mrežno (online) učenje ; studenti ; učenje na daljinu
(distance learning ; e-learning ; online learning ; students ; survey)
Sažetak
Mrežno (online) učenje oblik je nastave u kojemu se većina nastavnog sadržaja isporuča putem mreže. Ovakav oblik nastave koja se oslanja na modernu tehnologiju ima nekoliko prednosti nad tradicionalnom nastavom, poput pristupačnosti, individualizacije vremena i prostora učenja i alternativnog dizajna nastave. Budući da je učenje u mrežnom (online) okruženju samoregulirano, ono zahtijeva tehničku spremnost sudionika i motiviranost koja će se održati tijekom cijelog procesa učenja. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi tehničku pripremljenost i motiviranost hrvatskih studenata za mrežni (online) oblik nastave te utvrditi postoje li razlike na temelju sociodemografskih čimbenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 1318 studenata hrvatskih sveučilišta. Istraživanjem su bili obuhvaćeni fakulteti i odjeli na kojima se provodi nastava iz svih znanstvenih područja. U analizi su korištene metode deskriptivne i inferencijalne statistike. Primijenjeni su Mann- Whitneyev i Kruskal- Wallisov test, koji su pokazali da postoji statistički značajna razlika u nekim odgovorima s obzirom na spol, status i znanstveno područje studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Profili:
Dina Jukić
(autor)