Pregled bibliografske jedinice broj: 928573
ULOGA UPRAVLJANJA ODNOSA S KLIJENTIMA U PRODAJNOM PROCESU
ULOGA UPRAVLJANJA ODNOSA S KLIJENTIMA U PRODAJNOM PROCESU // CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT The impact of digital technology / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 223-232 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 928573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA UPRAVLJANJA ODNOSA S KLIJENTIMA U PRODAJNOM PROCESU
(THE ROLE OF THE RELATIONSHIP MANAGEMENT WITH THE CLIENTS IN THE COURSE OF THE SALE PROCESS)
Autori
Sudarić, Željko ; Šteković, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT The impact of digital technology
/ Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 223-232
Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
CRM, upravljanje, informacija, konkurentska prednost, prodaja
(CRM, management, information, competitive advantage, sales)
Sažetak
Obzirom da su na današnjem tržištu uvjeti i promjene dosta dinamične i zahtijevaju brze prilagodbe trgovaca, informacija postaje najvrjedniji resurs poduzeća i predstavlja nužan preduvjet za poslovni uspjeh i konkurentnu prednost poduzeća. Središte pozornosti sada predstavlja korisnik i njegovo zadovoljavanje potreba i želja na najbolji način. Prikupljaju se i analiziraju potrebne informacije sa tržišta, a sve u cilju izgradnje dugoročnih i profitabilnih odnosa s krajnjim korisnicima koji predstavljaju ključ poslovanja. Upravljanje odnosima s kupcima razvilo se upravo iz činjenice da se svaki čovjek razlikuje od drugoga. Počevši od fizičkih osobina pa do karakternih. Svatko od nas ima drugačije stavove, načine razmišljanja, odijevanja pa samim time i potreba za kupnjom i slično. U današnje vrijeme potreba za upravljanjem odnosima s kupcima u poduzećima gotovo je neophodna, jer su korisnici postali zahtjevniji i poduzeća se moraju značajno potruditi da ih pridobiju. Budući da je konkurencija na tržištima sve veća, poduzeća su svjesna da njihovom korisniku nije problem, kao što je to bilo nekada, otići drugom konkurentu te upravo razvojem odnosa pokušavaju stvoriti emocionalnu povezanost s korisnicima kako bi ih zadržali.Cilj ovoga rada je upravo istaknuti važnost CRM-a, njegovo uvođenje unutar organizacije, te način njegove primjene i rezultata koji se njime postižu.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Željko Sudarić
(autor)