Pregled bibliografske jedinice broj: 928384
Marketing sadržaja- temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga
Marketing sadržaja- temeljni dio svake strategije digitalnog marketinga // Book of papers - 2nd CRODMA Conference 2017 / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 117-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 928384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing sadržaja- temeljni dio svake strategije
digitalnog marketinga
(Content marketing: the fundamental part of each
digital marketing strategy)
Autori
Šinko-Morandini, F., Dobrinić, D.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of papers - 2nd CRODMA Conference 2017
/ Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 117-129
Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference 2017
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing sadržaja, digitalni marketing, digitalni marketing sadržaja, strategija marketing sadržaja
(content marketing, digital marketing, digital content, marketing, content marketing strategy)
Sažetak
"Sadržaj je kralj!" je vjerojatno jedna od najpoznatijih i najkorištenijih izreka u današnjem svijetu digitalnog marketinga. Uistinu, u današnje vrijeme digitalne transformacije, kada poduzeća i brendovi počinju masovno koristiti digitalne kanale za komunikaciju sa svojim kupcima, sadržaj predstavlja ključan element svake kampanje. Marketing sadržaja predstavlja široko područje raznih tehnika digitalnog marketinga koje imaju cilj pružiti vrijednost publici, odnosno potrošačima. Time primarni cilj marketing sadržaja nije izravna prodaja, već pomaganje i edukacija čitatelja s čime se stvara dugoročni odnos temeljen na povjerenju. Zbog svoje pristupačnosti, marketing sadržaja koriste poduzeća i brendovi neovisno o njihovoj veličini. Ovaj rad definira koncept i oblike marketing sadržaja, njegov razvoj kroz povijest te važnost koju on predstavlja u cjelovitoj strategiji digitalnog marketinga. Nadalje, u radu će se predstaviti ciljevi i funkcije marketing sadržaja te trendovi za koje se očekuje da će predstavljati važnu ulogu u njegovom daljnjem razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA