Pregled bibliografske jedinice broj: 928372
Uloga velikih podataka u marketingu
Uloga velikih podataka u marketingu // Book of pepers -2nd CRODMA Conference 2017 / Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 233-244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 928372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga velikih podataka u marketingu
(Role of big data in marketing)
Autori
Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of pepers -2nd CRODMA Conference 2017
/ Dobrinić, D., Bijakšić, S., Krajnović, A., Staneva, K. ; Žnideršić-Kovač, P. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 233-244
Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, veliki podaci, strategije, kupci
(marketing, big data, strategies, buyers)
Sažetak
Prvi pojavni oblici pojma veliki podaci (eng. Big data ) javljaju se krajem 20.tog stoljeća da bi početkom 21. postao nezaobilazan termin u poslovnom svijetu. Razvoj informatičke i komunikacijske tehnologije dovodi do pojave velikih količina podataka koje se generiraju u internoj i eksternoj poslovnoj okolini te se uspješnost poslovanja veže za mogućnost korištenja tih podataka. Inficiranost pogodnostima i koristima korištenja velikih količina podataka iz različitih izvora doživio je i marketing. Dosadašnja tradicionalna marketinška paradigma se mijenja i prilagođava novim tehnološkim i komunikacijskim trendovima. Nova generacija potrošača koja postaje dominantna na tržištu, generacija milenijalaca svoja su prva slova tipkala na računalu, njihova percepcija svijeta temelji se na tehnologiji, svakodnevnom korištenju interneta, društvenih mreža, pametnih telefona…Sve su to izvori podataka koji marketingu pomažu u kreiranju profila kupaca i adekvatnom zadovoljavanja njihovih potreba. Marketinške strategije se mijenjaju i prilagođavaju zahtjevima kupaca
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija