Pregled bibliografske jedinice broj: 928303
Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti
Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti // Predškolci i knjižnica / Kretić Nađ, Marija ; Benić, Renata (ur.).
Beli Manastir: Gradska knjižnica Beli Manastir, Središnja knjižnica Mađara u RH, 2017. str. 144-156 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 928303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti
(Healing stories that connect - institutional collaboration in encouraging and developing early literacy)
Autori
Biglbauer, Suzana ; Živković Zebec, Vedrana ; Nađ, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Predškolci i knjižnica
/ Kretić Nađ, Marija ; Benić, Renata - Beli Manastir : Gradska knjižnica Beli Manastir, Središnja knjižnica Mađara u RH, 2017, 144-156
ISBN
978-953-59280-2-7
Skup
2. stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Predškolci i knjižnica
Mjesto i datum
Kneževi Vinogradi, Hrvatska, 10.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Odjel za rad s djecom i mladima, Čitaj mi, poticanje čitanja, rana pismenost
(department for kids and young adult, read to me, reading encouragment, early literacy)
Sažetak
Odjel za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice u Osijeku i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku već godinama surađuju uključivanjem studenata predškolskoga odgoja i učiteljskoga studija u različite aktivnosti kojima se potiče razvoj rane pismenosti, ali i cjeloživotnog učenja. U našemu će se izlaganju prikazati primjer dobre prakse suradnje institucija u kojemu su se studenti predškolskoga odgoja volonterski uključivali u kampanju Čitaj mi! od njezina samoga početka. Ciljevi su ove suradnje bili višestruki. S jedne su se strane studenti poticali na volontersko djelovanje u društvu i praktičnu primjenu stečenih teorijskih znanja, a s druge strane cilj je bio promovirati čitanje djeci od najranije dobi. Prepoznata je potreba i važnost suradnje institucija - dječjih knjižničara, studenata – budućih odgojitelja i profesora kako bi se ostvarile uloge i zadaće rada knjižnice i odgojno-obrazovni ciljevi u radu sa studentima s ciljem djelovanja na djecu i roditelje kao krajnje korisnike. Našu suradnju nazvali smo „Ljekovite priče koje povezuju“ i zbog tematskog odabira priča, ali i uključivanja pedijatrijskih timova u dio provedenih aktivnosti koje su planski provođene u zdravstvenim stanicama grada i Klinici za pedijatriju KBC-a Osijek. Kako bismo obuhvatili što veći broj sudionika, dio se aktivnosti odvijao u gradskim parkovima i dječjim igralištima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Književnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Vedrana Živković
(autor)