Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 928303

Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti


Biglbauer, Suzana; Živković Zebec, Vedrana; Nađ, Melita
Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti // Predškolci i knjižnica / Kretić Nađ, Marija ; Benić, Renata (ur.).
Beli Manastir: Gradska knjižnica Beli Manastir, Središnja knjižnica Mađara u RH, 2017. str. 144-156 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 928303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti
(Healing stories that connect - institutional collaboration in encouraging and developing early literacy)

Autori
Biglbauer, Suzana ; Živković Zebec, Vedrana ; Nađ, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Predškolci i knjižnica / Kretić Nađ, Marija ; Benić, Renata - Beli Manastir : Gradska knjižnica Beli Manastir, Središnja knjižnica Mađara u RH, 2017, 144-156

ISBN
978-953-59280-2-7

Skup
2. stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Predškolci i knjižnica

Mjesto i datum
Kneževi Vinogradi, Hrvatska, 10.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
Odjel za rad s djecom i mladima, Čitaj mi, poticanje čitanja, rana pismenost
(department for kids and young adult, read to me, reading encouragment, early literacy)

Sažetak
Odjel za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice u Osijeku i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku već godinama surađuju uključivanjem studenata predškolskoga odgoja i učiteljskoga studija u različite aktivnosti kojima se potiče razvoj rane pismenosti, ali i cjeloživotnog učenja. U našemu će se izlaganju prikazati primjer dobre prakse suradnje institucija u kojemu su se studenti predškolskoga odgoja volonterski uključivali u kampanju Čitaj mi! od njezina samoga početka. Ciljevi su ove suradnje bili višestruki. S jedne su se strane studenti poticali na volontersko djelovanje u društvu i praktičnu primjenu stečenih teorijskih znanja, a s druge strane cilj je bio promovirati čitanje djeci od najranije dobi. Prepoznata je potreba i važnost suradnje institucija - dječjih knjižničara, studenata – budućih odgojitelja i profesora kako bi se ostvarile uloge i zadaće rada knjižnice i odgojno-obrazovni ciljevi u radu sa studentima s ciljem djelovanja na djecu i roditelje kao krajnje korisnike. Našu suradnju nazvali smo „Ljekovite priče koje povezuju“ i zbog tematskog odabira priča, ali i uključivanja pedijatrijskih timova u dio provedenih aktivnosti koje su planski provođene u zdravstvenim stanicama grada i Klinici za pedijatriju KBC-a Osijek. Kako bismo obuhvatili što veći broj sudionika, dio se aktivnosti odvijao u gradskim parkovima i dječjim igralištima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Književnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vedrana Živković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Biglbauer, Suzana; Živković Zebec, Vedrana; Nađ, Melita
Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti // Predškolci i knjižnica / Kretić Nađ, Marija ; Benić, Renata (ur.).
Beli Manastir: Gradska knjižnica Beli Manastir, Središnja knjižnica Mađara u RH, 2017. str. 144-156 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Biglbauer, S., Živković Zebec, V. & Nađ, M. (2017) Ljekotive priče koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti. U: Kretić Nađ, M. & Benić, R. (ur.)Predškolci i knjižnica.
@article{article, author = {Biglbauer, Suzana and \v{Z}ivkovi\'{c} Zebec, Vedrana and Na\dj, Melita}, year = {2017}, pages = {144-156}, keywords = {Odjel za rad s djecom i mladima, \v{C}itaj mi, poticanje \v{c}itanja, rana pismenost}, isbn = {978-953-59280-2-7}, title = {Ljekotive pri\v{c}e koje povezuju - suradnja institucija u poticanju i razvoju rane pismenosti}, keyword = {Odjel za rad s djecom i mladima, \v{C}itaj mi, poticanje \v{c}itanja, rana pismenost}, publisher = {Gradska knji\v{z}nica Beli Manastir, Sredi\v{s}nja knji\v{z}nica Ma\djara u RH}, publisherplace = {Kne\v{z}evi Vinogradi, Hrvatska} }
@article{article, author = {Biglbauer, Suzana and \v{Z}ivkovi\'{c} Zebec, Vedrana and Na\dj, Melita}, year = {2017}, pages = {144-156}, keywords = {department for kids and young adult, read to me, reading encouragment, early literacy}, isbn = {978-953-59280-2-7}, title = {Healing stories that connect - institutional collaboration in encouraging and developing early literacy}, keyword = {department for kids and young adult, read to me, reading encouragment, early literacy}, publisher = {Gradska knji\v{z}nica Beli Manastir, Sredi\v{s}nja knji\v{z}nica Ma\djara u RH}, publisherplace = {Kne\v{z}evi Vinogradi, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font