Pregled bibliografske jedinice broj: 928166
Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača
Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke potrošača, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 928166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Interneta i društvenih mreža na odluke
potrošača
(Influence of Internet and Social Networks on
Consumer Decisions)
Autori
Bencek, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
28.02
Godina
2018
Stranica
80
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
Internet ; Internet trgovina ; društvene mreže ; potrošači
(Internet ; Internet commerce ; social networks ; consumers)
Sažetak
Razvojem informacijskih i komunikacijskih tehnologija mijenja se svakodnevni život ljudi. Utjecaj se odražava na privatni ali i poslovni svijet, te svatko tko želi biti u korak sa suvremenim svijetom mora se uskladiti i pratiti sav taj napredak. Internet je nešto s čime se ljudi susreću na gotovo svakom koraku. Razvojem Interneta razvijale su se i društvene mreže, a razvojem navedenog poduzeća su svoja poslovanja sve više počela primjenjivati putem tog medija. Prelaskom poslovanja u virtualni svijet, poduzećima ali i potrošačima se pružaju mnoge nove mogućnosti, koje do prije samo nekoliko godina gotovo nitko nije mogao pretpostaviti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija