Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 928163

Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda


Jurić, Monika
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 928163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda
(The influence of brand image in choosing luxury cosmetic product)

Autori
Jurić, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
28.02

Godina
2018

Stranica
79

Mentor
Hunjet, Anica

Neposredni voditelj
Vuković, Dijana

Ključne riječi
imidž ; marka ; luksuz ; kozmetički proizvod ; luksuzni kozmetički proizvod ; potrošač
(image ; brand ; luxury ; cosmetic product ; a luxurious cosmetic product ; consumer)

Sažetak
Ponašanje potrošača je dinamička interakcija spoznaje i čimbenika okružja koji se reflektiraju na ponašanje i promjenu raznih aspekata života potrošača. Danas diljem svijeta postoje milijarde potrošača koji kupuju proizvode. Kozmetički proizvod je svaka tvar ili smjesa koja je namijenjena dodiru s vanjskim dijelovima tijela (koža, kosa, nokti) ili sa zubima i sluznicom usne šupljine isključivo radi njihova čišćenja, parfimiranja, zaštite i održavanja u dobrom stanju, mijenjanja njihova izgleda ili korekcije tjelesnih mirisa. Luksuz označava materijalne stvari koje čovjeku ne pružaju zadovoljenje njegovih egzistencijalnih potreba već mu stvara osjećaj udobnosti, dokazuje posjedovanje novca i bogatstva te visoki društveni status. Stoga, luksuzni kozmetički proizvodi su proizvodi visoke kvalitete, skupocjeni su te stvaraju udobnost i osjećaj superiornosti kod pojedinca. Tržište je zasićeno luksuznim kozmetičkim proizvodima i zbog toga bi se svaki luksuzni kozmetički proizvod trebao diferencirati od drugih kako bi se istaknuo i imao bolju potrošnju. Ovaj rad istražuje na koji se način otkriva stav potrošača prema marki luksuznog kozmetičkog proizvoda te utvrđuje ulogu takvog proizvoda iz perspektive potrošača. Provedeno je istraživanje na uzorku od 124 ispitanika pomoću anketnog upitnika. Najviše potrošača koji kupuju i koriste luksuzni kozmetički proizvod su žene. Proizvođači bi trebali spoznati elemente koji utječu na stav i percepciju potrošača te bi trebali stvoriti zadovoljstvo potrošača temeljem njihovih želja i potreba.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (mentor)

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Avatar Url Monika Jurić Janjik (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurić, Monika
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Jurić, M. (2018) 'Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\'{c}, Monika}, year = {2018}, pages = {79}, keywords = {imid\v{z}, marka, luksuz, kozmeti\v{c}ki proizvod, luksuzni kozmeti\v{c}ki proizvod, potro\v{s}a\v{c}}, title = {Utjecaj imid\v{z}a marke na odabir luksuznog kozmeti\v{c}kog proizvoda}, keyword = {imid\v{z}, marka, luksuz, kozmeti\v{c}ki proizvod, luksuzni kozmeti\v{c}ki proizvod, potro\v{s}a\v{c}}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Juri\'{c}, Monika}, year = {2018}, pages = {79}, keywords = {image, brand, luxury, cosmetic product, a luxurious cosmetic product, consumer}, title = {The influence of brand image in choosing luxury cosmetic product}, keyword = {image, brand, luxury, cosmetic product, a luxurious cosmetic product, consumer}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font