Pregled bibliografske jedinice broj: 928163
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 928163 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj imidža marke na odabir luksuznog kozmetičkog
proizvoda
(The influence of brand image in choosing luxury
cosmetic product)
Autori
Jurić, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
28.02
Godina
2018
Stranica
79
Mentor
Hunjet, Anica
Neposredni voditelj
Vuković, Dijana
Ključne riječi
imidž ; marka ; luksuz ; kozmetički proizvod ; luksuzni kozmetički proizvod ; potrošač
(image ; brand ; luxury ; cosmetic product ; a luxurious cosmetic product ; consumer)
Sažetak
Ponašanje potrošača je dinamička interakcija spoznaje i čimbenika okružja koji se reflektiraju na ponašanje i promjenu raznih aspekata života potrošača. Danas diljem svijeta postoje milijarde potrošača koji kupuju proizvode. Kozmetički proizvod je svaka tvar ili smjesa koja je namijenjena dodiru s vanjskim dijelovima tijela (koža, kosa, nokti) ili sa zubima i sluznicom usne šupljine isključivo radi njihova čišćenja, parfimiranja, zaštite i održavanja u dobrom stanju, mijenjanja njihova izgleda ili korekcije tjelesnih mirisa. Luksuz označava materijalne stvari koje čovjeku ne pružaju zadovoljenje njegovih egzistencijalnih potreba već mu stvara osjećaj udobnosti, dokazuje posjedovanje novca i bogatstva te visoki društveni status. Stoga, luksuzni kozmetički proizvodi su proizvodi visoke kvalitete, skupocjeni su te stvaraju udobnost i osjećaj superiornosti kod pojedinca. Tržište je zasićeno luksuznim kozmetičkim proizvodima i zbog toga bi se svaki luksuzni kozmetički proizvod trebao diferencirati od drugih kako bi se istaknuo i imao bolju potrošnju. Ovaj rad istražuje na koji se način otkriva stav potrošača prema marki luksuznog kozmetičkog proizvoda te utvrđuje ulogu takvog proizvoda iz perspektive potrošača. Provedeno je istraživanje na uzorku od 124 ispitanika pomoću anketnog upitnika. Najviše potrošača koji kupuju i koriste luksuzni kozmetički proizvod su žene. Proizvođači bi trebali spoznati elemente koji utječu na stav i percepciju potrošača te bi trebali stvoriti zadovoljstvo potrošača temeljem njihovih želja i potreba.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica