Pregled bibliografske jedinice broj: 928161
Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača
Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje potrošača, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 928161 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sublimirane poruke i njihov utjecaj na ponašanje
potrošača
(Subliminal messages and their effect on consumer
behavior)
Autori
Dozet, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
28.02
Godina
2018
Stranica
87
Mentor
Hunjet, Anica
Neposredni voditelj
Vuković, Dijana
Ključne riječi
Blog ; bloggeri ; moda ; marka ; marketing ; komunikacija ; društvene mreže ; vrste kupovine ; ponašanje potrošača
(Blogs ; Blogger ; Fashion ; Brands ; Marketing ; Communications ; Social Networks ; Shopping Types ; Consumer Behavior)
Sažetak
Razvoj i popularnost društvenih mreža i blogova nije promijenila samo način komunikacije već i ponašanje potrošača i njihov odabir modnih proizvoda. Blogovi su postali novi medij preko kojega se šire informacije, okupljaju istomišljenici i pokreće novi pogled na svijet mode. Društvene mreže, kao dio svijeta interneta, promijenile su način na koji većina populacije komunicira i njihovom pojavom došlo je do značajnih promjena u marketingu i načinu na koji tvrtke, odnosno dizajneri, žele uspostaviti kontakt sa svojim kupcima. Kroz ovaj rad nastoji se odgovoriti na pitanje da li bloggeri i društvene mreže utječu na odabir modno odjevnog proizvoda i u kojoj mjeri. Poznato je kako su danas potrošači sve zahtjevniji i svakim danom traže nove informacije koje bi im olakšale i skratile vrijeme odabira i kupovine, jer vrijeme je novac.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica