Pregled bibliografske jedinice broj: 927644
Elementi emocionalne inteligencije kao sastavnica nastave engleskoga jezika na stručnim tehničkim studijima
Elementi emocionalne inteligencije kao sastavnica nastave engleskoga jezika na stručnim tehničkim studijima // Tehnički glasnik, 5 (2011), 2; 141-145 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 927644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi emocionalne inteligencije kao sastavnica nastave engleskoga jezika na stručnim tehničkim studijima
Autori
Jurković, Ivana
Izvornik
Tehnički glasnik (1846-6168) 5
(2011), 2;
141-145
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
emocionalna inteligencija ; engleski jezik ; jezik struke ; nastavne metode ; tehnički studij
Sažetak
U ovom članku prikazani su primjeri implementacije metoda i sadržaja usmjerenih prema razvijanju kompetencija vezanih za elemente emocionalne inteligencije u nastavi engleskoga jezika kao jezika struke. Klasična podjela elemenata učenja stranoga jezika na četiri vještine (čitanje, pisanje, govor, slušanje) te na gramatiku i vokabular ne zadovoljava sve složenije zahtjeve današnjih dinamičnih kretanja na tržištu rada. Uz poznavanje temeljnih gramatičkih struktura i stručnog vokabulara, inženjeri danas na stranom jeziku moraju prepoznati razine formalnosti u različitim komunikacijskim situacijama i koristiti izraze koji se pritom koriste. Ovaj rad prikazuje nekoliko metoda pomoću kojih studenti mogu jačati svoje komunikacijske vještine, a da se pritom ne gubi previše vremena na samoj nastavi stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Bjelovaru
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)