Pregled bibliografske jedinice broj: 927402
Multimodalne intervencije medicinske sestre u sekundarnoj prevenciji kardiovaskularnih bolesti
Multimodalne intervencije medicinske sestre u sekundarnoj prevenciji kardiovaskularnih bolesti // Zbornik radova tečaja trajnog usavršavanja liječnika- novosti iz nefrologije i arterijske hipertenzije- povrh holističkog pristupa, Hrvatskog društva za hipertenziju / Jelaković, Bojan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za hipertenziju, 2015. str. 124-125 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 927402 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multimodalne intervencije medicinske sestre u sekundarnoj prevenciji kardiovaskularnih bolesti
(Multimodal interventions of nurses in secondary prevention of cardiovascular diseases)
Autori
Šantek-Zlatar, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik radova tečaja trajnog usavršavanja liječnika- novosti iz nefrologije i arterijske hipertenzije- povrh holističkog pristupa, Hrvatskog društva za hipertenziju
/ Jelaković, Bojan - Zagreb : Hrvatsko društvo za hipertenziju, 2015, 124-125
Skup
Tečaj trajnog usavršavanja liječnika- novosti iz nefrologije i arterijske hipertenzije- povrh holističkog pristupa, Hrvatskog društva za hipertenziju
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
medicinska sestra, kardiovaskularne bolesti, intervencije, sekundarna prevencija
(nurse, cardiovascular disease, intervention, secondary prevention)
Sažetak
Kardiovaskularne bolesti su bolesti današnjice. Kako bi se ovaj veliki problem današnjice smanjio, odnosno broj oboljelih smanjio na minimum, potrebno je provoditi mjere primarne i sekundarne prevencije, te raditi na trajnoj edukaciji i liječnika i medicinskih sestara/tehničara i bolesnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)