Pregled bibliografske jedinice broj: 927269
Odgojno značenje nagrada i pohvala u mlađim razredima osnovne škole
Odgojno značenje nagrada i pohvala u mlađim razredima osnovne škole, 1993., diplomski rad, Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 927269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojno značenje nagrada i pohvala u mlađim razredima osnovne škole
(Educational significance of rewards and praise in younger grades of elementary school)
Autori
Lončar, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet - Pedagogijske znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
06.04
Godina
1993
Stranica
80
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
nagrada ; pohvala ; odgojna sredstva ; mlađi razredi (1.-4.) ; vrste nagrada i pohvala
(reward ; praise ; educational resources ; younger grades (1st-4th) ; kind of awards and praise)
Sažetak
Autorica je definirala pojmove nagrada i pohvala općenito i posebno u mlađim razredima osnovne škole. Nagrada je najjače sredstvo odgoja u kontekstu primjene metode poticanja u moralnom odgoju. Primjena nagrada u odgoju i obrazovanju djece i mladih je složeno pitanje koje izaziva brojne dvojbe: da li, kada i zašto i na koji način nagrađivati učenike (odgajanike)? Neki pedagozi sugeriraju nagrade zajednici učenika (kolektivu). Učitelj treba poticati etičku motivaciju a ne koristoljublje i taštinu kao motivaciju za postizanje nagrade. Pohvala je sredstvo u primjeni metode poticanja u moralnom odgoju. Primjenjuje se u usmenom i pismenom obliku kao priznanje za postignuti uspjeh u učenju, stvaralaštvu i sl. Autorica je opisala sve važne aspekte primjene nagrada i pohvala u mlađim razredima osnovne škole. U svijetu i Hrvatskoj provode se znanstvena istraživanja o odgojnoj efikasnosti nagrada i pohvala u odgoju i obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija