Pregled bibliografske jedinice broj: 927131
Iskustva u korištenju antiplagijatskog softvera u nastavi
Iskustva u korištenju antiplagijatskog softvera u nastavi // Zbornik radova 19. CARNetove korisničke konferencije / 19th CARNet User Conference - CUC 2017
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. str. 1-8 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 927131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustva u korištenju antiplagijatskog softvera u nastavi
(Experience in using anti-plagiarism software in teaching)
Autori
Radovan, Aleksander ; Mihaljević, Branko ; Marasović, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 19. CARNetove korisničke konferencije / 19th CARNet User Conference - CUC 2017
/ - , 2017, 1-8
Skup
19. CARNetova korisnička konferencija / 19th CARNet User Conference - CUC 2017
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.11.2017. - 10.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
antiplagijatski softver
(anti-plagiarism software)
Sažetak
Problem plagiranja svih vrsta stručnih i znanstvenih radova te seminarskih, završnih i diplomskih radova, kao i programerskih uradaka je sveprisutan na lokalnoj i globalnoj razini. Rješavanje tog problema treba započeti na svim razinama kreiranjem zajedničke globalne baze podataka u kojoj će se nalaziti dostupni svi prethodni radovi i koja će služiti za usporedbu njihovog sadržaja sa sadržajem novih radova. Na globalnoj razini postoje neki od vrlo popularnih softvera temeljenih na tom principu, a u ovom radu će se jedan od njih nazvan Turnitin. U ovom radu opisano je istraživanje provedeno na jednom visokoškolskom učilištu iz informatičkog područja na tri generacije studenata. Kako bi položili predmet, studenti su morali napisati seminarski rad od minimalno 15 stranica teksta te su ti radovi učitani u bazu podataka antiplagijatskog softvera. Broj bodova ostvaren iz seminarskog rada je znatno utjecao na konačnu ocjenu iz predmeta, a velika količina neoriginalnog sadržaja je rezultirala puno manjim brojem bodova i znatno težim polaganjem ispita uz veliki utjecaj na konačnu ocjenu. U rezultatima istraživanja se vidi kako je najava korištenja antiplagijatskog softvera utjecala na prvu, drugu i treću generaciju studenata te se može zaključiti pozitivan utjecaj korištenja takve metodike na sveukupnu izvornost sadržaja tekstualnih radova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
RIT Croatia, Dubrovnik