Pregled bibliografske jedinice broj: 927039
Stavovi nastavnika o cjeloživotnom učenju
Stavovi nastavnika o cjeloživotnom učenju // Pedagogy, education and instruction / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 49-57 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 927039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi nastavnika o cjeloživotnom učenju
(Attitudes of teachers towards lifelong learning)
Autori
Zovko, Anita ; Vasilj, Mario ; Marčeta, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogy, education and instruction
/ Hrvatić, Neven - Mostar : Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2018, 49-57
ISBN
978-9958-16-086-8
Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, stavovi
(lifelong learning, attiitudes)
Sažetak
Cjeloživotno učenje je sine qua non svakog pojedinca unutar društva. U radu je provedeno istraživanje o stavovima nastavnika o cjeloživotnom učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka